Rtcw Hot Or Not!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door undertaker_fm, 19 mei 2003.

1. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gekocht en de eerste missie is anders dan op de pc..

enne wat een master game :p

2. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is multi player pcies hetzelfde als op de PC? Of is het echt een andere game? Was namelijk nie zo kapot van RtCW op de pc, ik vond MoH een stuk bter.

3. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    is precies het zelfde alleen op xbox versie heb je een nieuwe missie die lijd als het ware de game op de pc versie voor..

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Dus hij is wel lachen :)

Ps, nu kun je RTW onder aan je posts ook schrappen en bij owns neer zetten. ;)

Laatst bewerkt: 19 mei 2003
  5. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    zeker halen ik ben er helemaal gek van w00t w00t.. en dat gebeurd niet snel.. alleen eigenlijk van SC en HALO.. dusse.. snel snel naar de winkel en halen die hap :D

6. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zal wel ff kijken of ik hem ga kopen. Denk eerst dat ik even af wacht tot de review van RTW bij XBW en wat bladen.

7. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    OXM gaf hem 9.2

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    oh, dan is me die review helemaal nog niet opgevallen in dat blad. Ik zal hem ff doorlezen. Ik denk dat ik hem wel koop, alleen moet even wachten. Die examens zitten in de weg :)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist tweemaal besteld, system link here i come :cool:

10. mischa

mischa Guest

Ik ga hem denk ik wel kopen maar dan moet ik wel even snel veel geld hebben, want ik ben bijna door the wind waker heen; wat een masterlijke game (misschien beetje aan de korte kant maargoed)
    dus ik zit nu te twijfelen tussen pikmin voor de cube en rtcw voor de box........
    ik denk toch maar rtcw

p.s. WouteR??? Heb je teveel geld ofzo? Koop er dan 3 en geef er 1 aan mij:+

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2003
  11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    _O_

Geld teveel ofzo ?
    Dat je een spel graag wilt hebben snap ik.. Maar om er meteen 2 van te halen _O_
    En dat voor system-ge-link *)

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik trakteer mezelf en vrienden die meedoen met het system link/Live potje :cool:

13. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook met mijn examens :confused::confused: maar kon de verleiding toch niet weerstaan om hem te kopen en daar heb ik goed aangedaan ook..
    heb vandaag 4 uur gespeeld :D super game :D

14. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de multiplayer zonder Xbox Live ook nog leuk? Wat kan je dan allemaal doen? De singleplayer vond ik op de PC erg moeilijk, maar zo te zien ben ik de enige:confused:.

15. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien dat je die single player dan beter op easy kan spelen. Als je halo of andere shooters hebt gespeeld is dit niet het moeilijkste spel. Af en toe een keer zo'n übermensh de grond in roppen met een panzershrek :D Ik haal hem denk ik dit weekend op :9

16. undertaker_fm

Leuk Bevonden:
    0
    ben al best wel ver.. en van de zombies heb ik me niet echt gestoord.. alleen in level 1 kwamen ze nog en 4 maar vond het niet storend vond het wel cool eigenlijk.

17. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Rtcw Hot Or Not!! : Rtcw is zeker HOT

Het is gewoon onwijs tof om dit spel in team verband te spelen via live. Je hebt elkaar echt nodig.

Onwijs gaaf is het als je een medic bent en iemand gilt om je hulp. Dit is het eerste spel waarin ik het gevoel hebt dat ik in een film mee speel.

Nogmaal Rtcw is absoluut HOT *)

18. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan nou eindelijk eens iemand duidelijk maken hoe het nou zit met die multiplayer (splitscreen NIET LIVE):

-Zitte der Bots bij??
    -Werkt het hetzelfde als bij de PC (veroveren van een paar punten/missie doelen)??

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Er is GEEN multiplayer splitscreen, er zitten ook GEEN bots in, en de multiplayer is HET ZELFDE als op de PC.

20. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dus alleen multiplayer via Live :confused: Klote zooi. Ik heb nog geen live en vind het altijd leuk om tege me broertje te spele!!

Deel Deze Pagina