Err.. Ik neem aan dat je co-op bedoelt. Co-op kan alleen splitscreen, dus niet over Xbox Live. Jammer, zie de co-op als een leuke extra. Verwacht dus niets ala Halo co-op.
owja, dat bedoelde ik ja. Co-op is altijd leuk om te spelen met vrienden die niet tegen je durven spelen omdat ze toch wel zullen verliezen (klopt natuurlijk ook *) ) , dus maakt mij het niet uit of het via live gaat, vind et zo wel beter eigelijk!!
iedereen zaagt over lag,maar die zijn te lui om een goei serverke te zoeken na wat zoeken vind je wel een super leuke lag-loze server!!!
Tuurlijk zou je kunnen zoeken, zou ik ook doen. Maar het voordeel van Xbox live zou zijn dat er geen of heel weinig lag is. Dus daarom kan ik me goed voorstellen dat mensen erover zeuren. Maar aan de andere kant kan zoeken ook geen kwaad. Morgen effe RTCW kopen, en dan effe ass kicken!!!!!
Zijn er trouwens ook al NL reviews beschikbaar. Bij IGN krijgt hij een 9.3 en bij oxm een 9.2. Dat zit in iedergeval wel goed. Maar wil eigenlijk ook nl review hebben.
XBW bestaad uit vrijwilligers. Mirik krijgt al de goodies binnen. Het nadeel is dat Mirik nu nog in de states zit E3 ... dus als hij terug verspreid hij de review coppies XBW krijgt niet altijd een review copy De crew heeft examens of is op excursie enz.