vandaag binnen gehaald en getest . Retegaaf spel, alleen een vraagje: Ik speelde tegen medium en na een uur lang w8en valt de AI nog niet aan, terwijl hij 1 dik leger had gebouwd.. Weet iemand wat ik moet doen om een beetje normale AI te krijgen?? grtz vraptor (ps: misch horde AI?)
Verrek, ik moet de demo nog installeren Ben er dus nog niet aan toegekomen. Heb reviews gelezen, ik denk dat C&C3 toch meer mijn game wordt vanwege zijn simpelheid t.o.v. Supreme Commander. Dat wil overigens niet zeggen dat ik de demo helemaal niet ga proberen.
Je bedoelt gewoon een externe HDD ? Gewoon daarop installeren lijkt me....of ik praat poep, of ik snap je niet
Ik vind de demo, en dus ook Supreme Commander, echt niks. Kom op, 1 bouw-unit? En dan ook nog niet eens meerdere taken op kunnen geven? Ben ik nou gek of is dat gewoon simpelweg k*t? Doe mij maar Command and Conquer 3: Tiberium Wars. Lijkt me echt véél mooier.
Ben nu de demo aan het downloaden en dan maar even kijken of het wat is op mijn laptop. Ziet er in ieder geval erg veelbelovend uit.
shift inhouden + commando kan je meerdere taken geven. Met engineers kun je ook meer verschillende gebouwen maken dan met je ACU. Probeer zo veel mogelijk power generators en mass extractors te bouwen en je fabrieken constant units te laten produceren. Als je je fabrieken trouwens omringt met power generators of naast een mass extractor bouwt kost het een stuk minder om units te produceren.
yoo, kheb zegmaar een probleempje wat betreft supcom via lan.. Elke keer, verschijnt er om de 5 sec een melding egt maf, een desync melding ofz.. Heeft iemand hier een oplossingvoor? Dit speelt namelijk niet/zwaar irritant..