1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ruil Systeem

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Saaur, 4 apr 2003.

  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of t makkelijk te maken is, maar bij Magic Traders hebben ze een heel mooi systeem waarbij je in het Have/Want Forum je haves en je wants kan invullen en dan zoeken zij matches...misschien een idee voor xbazar, kan je invullen wat je hebt, wat je wilt ruilen....

    ik kan het misschien niet zo goed uitleggen, anders kunnen jullie wel kijken hoe 't op magictraders werkt (aan de grote jongens van XBW wil ik ook mijn user/pass wel geven zodat ze kunnen kijken hoe t werkt, lmk)

    Edit: waarbij matchen matches is natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen mogen ook zelf wel wat tijd steken in het zoeken van goodies :p Ik snap niet helemaal hoe dat bij Magic Traders werkt, maar het zou gescript kunnen worden. Alleen hebben wij daar dus geen tijd voor :cool:
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Het systeem hier is ook goed hoor, je maakt gewoon een thread over wat je wilt kopen/verkopen/ruilen en geinteresseerden replyen dan.
    En als je zelf opzoek bent naar een spel gebruik je zoekfunctie.
    ZO simpel is het!
     

Deel Deze Pagina