1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ruilen bij Freerecordshop

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door OPL, 8 jul 2004.

  1. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon kopen waar het het goedkoopst is. Ruil mun games eigenlijk nooit om (ik wil gesealde games als ik er xx pleuro voor betaal).
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Free record shop in Doetinchem doet er niet aan. Broer had spel gekocht, en wilde die ruilen. Moest perse zo'n zegel opzitten (we hadden het spel al gespeeld trouwens). Wat je kan doen is de game op xbazaar verkopen ofzo :)
     
  3. Redje

    Redje Mafketel 1ste klas

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein beetje offtopic, maar hoe krijg je de games bij FRS?
    Komen ze net als bij Bart Smit uit een mapje en het hoesje staat in de stelling?
    Of zijn de games gesealed?

    Ik bestel nu m'n games online aangezien m'n ervaring met Bart Smit slecht is, de game die ik daar kocht leek wel een onderzetter.
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik een keertje!

    Ik had Pirates Of The Caribbean gekocht bij dixons.
    Na 2 weken had ik het spel bijna uitgespeeld ( ja ik ben geen hardcorce gamer...2 uur xboxen op een dag is al veel )
    Toen POFC m`n save opeens niet meer zag.

    ik dixons gebeld
    Ik mocht de game komen ruilen en als ik niks leuks kon vinden kreeg ik me geld terug.

    Service hoor!!!!!
     
  5. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Frs in Sittard heb ik wel eens een spel gekocht en bij het afrekenen zij de kassagast dat ik het spel binnen 14 dagen kon ruilen. Ik heb dit echter niet gedaan dus ik weet niet of ze het ook echt hadden gedaan. Het nadeel van deze service is dat je soms game's krijgt die iemand anders al 2 weken heeft gehad.
     
  6. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in helmond krijg je bij de free record shop je geld terug hoor..

    wel een keer problemen gehad met C&C Generals Deluxe editie, zat een foute cd-key bij. Ik bel FRS op zeggen ze: Tjah... Sorry dit spel mocht eigenlijk niet worden verkocht.. OMG wat een stelletje n00bs zeg... |:-
     
  7. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Je had ze kunnen aanklagen of de politie kunnen bellen mee dreigen en zeggen dat als ik niet de goeie krijg dan ga ik naar de......( :+ )
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg m'n geld terug, maar het punt is ze verkopen iets wat niet verkocht mocht worden?? |:-
     
  9. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het gewoon ruilen..is geen probleem, je bent gewoon niet tevreden met de aankoop dus heb je recht op garantie
     
  10. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    dixons heeft idd een superservice!
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij hebt nog nooit van de edit knop gehoord? |:-
     
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    zit er ook aan te denken om, mits ze hem eerder hebben, halo 2 bij frs te kopen en dan over 14 dagen voor pro evolution soccer 4 te ruilen, scheelt toch weer een paar dagen ;)
     
  13. Dit ruilen bij FRS is de reden waarom ik daar geen spellen meer koop.
    Als je een spel op de release datum haalt valt het nog wel mee, maar bij de wat oudere spellen zitten er altijd wel wat krasjes op.
    Het kan zo zijn dat al 5 mensen dat spel 2 weken hebben gehad en heb je dus gewoon een 5e hands spel gekocht voor de nieuwprijs.
    Ik betaal liever een paar euro meer bij de gameshop voor een geseald exemplaar.
     
  14. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien maggik hier een andere vraag vragen over de FRS...

    Hebben jullie ervaring met het Pre-orderen daar? of alles dan optijd komt enzo.. ik heb namelijk mn Halo 2 daar ge-preorderd...
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb bij een pre-order meestal dat ie pas 3 a 4 dagen na release in je bezit is.

    Maarja, dat is mijn ervaring.
     
  16. studio_125

    studio_125 Guest

    3 a 4 dagen :confused: da's wel veel, dan speelt iedereen al halo 2, en wil je nog steeds niet op het wisselforum (mijn ervaring, bederft het als je alles al weet 8)) zou ik toch voortaan niet meer daar bestelle ;)
     
  17. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk af en toe tegen over een frs,
    nu kan ik daar spellen en films lenen en een week of drie later terug brengen.
    dus daarom koop ik ook geen spellen daar.
    want ze zijn idd 2e hands
     

Deel Deze Pagina