Tja dat mag je vinden, het lijkt mij wel vermakelijk....simpel kan namelijk ook heel vermakelijk zijn vind ik
De moves zijn ietwat houterig, dat stoorde me vooral..en de character models maken geen gebruiken van de nieuwe shader technieken, paralex maps..het ziet er niet overtuigend uit.
Naar aanleiding van de (naar mijn mening) leuke screenhots, en het bericht dat de Europese launch is bevestigd in het nieuws op de frontpage van XBW....is er al een datum bekend, of eventueel een tijdsbestek waarin deze game uit zou moeten komen ? Op Gamespot kan ik er helaas niks over vinden....
Jah, die screens waren idd wel aardig. Een datum zou ik ook niet weten, maar ik hoef het spel toch niet.
Nieuwe info en trailers te bekijken en downloaden op Gamespot Zo te zien gaat deze game nog net een stapje verder dan DOA wat betreft het dames element....je kunt je eigen worstelaars creeren of bestaande aanpassen, inclusief borstgrootte en alles Verder is het natuurlijk positief om te lezen dat de gameplay aanzienlijk beter is uitgewerkt dan in het vorige deel. Ach ja je moet ervan houden, maar dit is echt weer zo'n game die mij aanspreekt
Haha word echt vet! Je kan je eigen mannetje costumese Je kan der gespierd maken of niet enz. Je kan zelfs haar tieten laten vergroten! En je kan ook photos van er namen(tewijl ik niet helemaal weet waar dat op slaat). hier een aantal nieuwe screens:
Ff serieus :{ Ik heb het sowieso niet echt op wrestling, zelfs DOAU met die goede gameplay vond ik erg tegenvallen. Niks voor mij, volgens mij moet je echt goed dronken zijn ofzo om hier van te kunnen genieten...
Is niks stoers aan, dat bedoelde ik er ook niet mee slimmerd Hij had het over dronken zijn, en ik noemde stoned zijn en maakte vervolgens de bijdehante opmerking dat dat in mijn geval wel goed uit zou komen wat betreft de game Kortom mijn opmerking was eigenlijk meer bedoeld als een flauwe grap, en jij reageert daar weer ff net iets te serieus op Daar komt overigens wel bij dat ik het nog altijd zelf uitmaak wanneer ik stoned ben en waarmee ik dat combineer. En nu weer on-topic a.u.b. (voor zover dat kan )
Ja boeie.. k ben nu ook stoned.. dat mag ie toch wel ff vertellen.. Die game lijkt me trouwens echt te gaar gewoon.. worstelen is niks voor mij..
het ziet er gewoon lelijk uit, stoned of niet (aangezien iedereen dat toch aan het vertellen is: nee ik ben niet stoned ) maar ik heb sowieso nog NOOIT een japanse game leuk gevonden, dus ik hoop dat die crap hier nooit komt (zal toch wel komen, maar ik hoop het gewoon van niet)
Op zich valt het grafisch nog wel mee, maar heb je al trailers gezien van dit spel?? Gaat echt helemaal nergens over......je vecht oa met een pandabeer tegen lelijke wijven. En Japanse games dig ik op zich wel. Maar dan moet het wel wapengekletter zijn zoals in Ninety Nine Nights
Dus omdat JIJ Japanse games niet digt, hoop je gelijk dat ze Europa helemaal nooit bereiken ? Weleens gedacht aan het feit dat er zat andere Europeanen zijn die dit soort games WEL diggen....en die volgens jou dus nooit van dit soort games zouden mogen genieten ? Dat je het zelf niet zou kopen is je goed recht, maar laat een ander dat lekker voor zichzelf bepalen