Nja prima, maar dan ben je wel een beetje egoistisch bezig vind ik
Ik vind G.R.A.W. bijvoorbeeld ook een boutspel, maar daarom hoop ik voor de rest van de gamers nog wel dat zo'n spel bijvoorbeeld hier uit zou komen....komt op hetzelfde neer.
Maar je komt met je beargumentatie ook niet verder dan de gemiddelde uitspraak waarin het woordje "geil" moet voorkomen, dus laten we het er maar bij houden dat we gewoon een dik meningsverschil hebben qua de verwachting voor een game als deze. Ik kan hier wel een heel betoog gaan houden wat een beetje hetzelfde neerkomt op het onderwerp waar ik een aparte thread voor heb aangemaakt, maar ik heb er geen zin in dus ik laat het hierbij. Meningsverschil over de verwachting van en kijk naar een game als deze. Punt.
Ow ja en over dat importeren wat je zegt, dat is ook niet gelijk een optie want zolang de meeste importspellen niet draaien op een PAL console hebben "geile Japan lovers", zoals jij ze noemt, daar dus ook niks aan
@ kasumi : Ach, ik kom tenminste nog iets verder dan een zinnetje _0/
EDIT : Openingspost ff iets meer aandacht gegeven, ik hoop dat het resultaat bevalt en zo niet dan hebben jullie pech
Laatst bewerkt: 13 mrt 2006