1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rumble Roses Double X

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 18 aug 2005.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    klopt, maar daarom post ik ook altijd vanuit mijn oogpunt, dus als het aan mij ligt komt ie niet in europa
    maar ik weet ook wel dat er genoeg geile japan-lovers zijn die deze game wel willen spelen. ;)
    dat is ook hun goed recht, dus laat hun die game maar importeren 8) :+

2. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Zie em nou met zijn wijze woordjes

Laatst bewerkt: 11 mrt 2006
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    anders maak je het mij en andere japan-freaks even onnodig moeilijk 8)

:9

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja prima, maar dan ben je wel een beetje egoistisch bezig vind ik :)
    Ik vind G.R.A.W. bijvoorbeeld ook een boutspel, maar daarom hoop ik voor de rest van de gamers nog wel dat zo'n spel bijvoorbeeld hier uit zou komen....komt op hetzelfde neer.

Maar je komt met je beargumentatie ook niet verder dan de gemiddelde uitspraak waarin het woordje "geil" moet voorkomen, dus laten we het er maar bij houden dat we gewoon een dik meningsverschil hebben qua de verwachting voor een game als deze. Ik kan hier wel een heel betoog gaan houden wat een beetje hetzelfde neerkomt op het onderwerp waar ik een aparte thread voor heb aangemaakt, maar ik heb er geen zin in dus ik laat het hierbij. Meningsverschil over de verwachting van en kijk naar een game als deze. Punt.

Ow ja en over dat importeren wat je zegt, dat is ook niet gelijk een optie want zolang de meeste importspellen niet draaien op een PAL console hebben "geile Japan lovers", zoals jij ze noemt, daar dus ook niks aan ;)

@ kasumi : Ach, ik kom tenminste nog iets verder dan een zinnetje _0/

EDIT : Openingspost ff iets meer aandacht gegeven, ik hoop dat het resultaat bevalt en zo niet dan hebben jullie pech :+

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  5. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens al een datum??
    sommige mensen zegge dat ie 3de kwartaal uitkomt is dat zow??

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet staat de Europese datum ergens in april gepland, maar dat heb ik ook maar ergens gelezen en of het de definitieve datum is weet ik niet. De Amerikaanse release staat voor 30 maart gepland, dus het zou goed kunnen kloppen dat wij um pas in april te zien krijgen....

Ik zit eigenlijk te hopen op een regiovrije versie, net als bij DOA4....dan kan ik het spel lekker import bestellen en ben ik ook weer goedkoper uit :)

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd niet veel hoger dan wat het origineel kreeg....het vreemde is alleen dat ik dat deel al heel vermakelijk vond. Afhankelijk van dit cijfer is het voor mij dus geen rede om het spel te laten liggen.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmm zonde dat de gameplay niet iets verder uitgediept is....

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nja ik vraag me af wat je sowieso echt goed kunt verbeteren aan de gameplay, het is en blijft een worstelspel....je moet in ieder geval niet zoiets als DOA verwachten, als je daar vanuit gaat wordt je teleurgesteld jah.

Het origineel was een simpel, doch vermakelijk worstelspelletje (vind ik dan). Niet meer en niet minder. Ze hebben er nu sowieso een Tag Team modus aan toegevoegd (4 man....uhm vrouw tegelijk :+), en nog een stel andere game modes. Verder kan het nu dus ook online, al zal me dat persoonlijk een worst wezen. Zeker niet de meest begeerde titel voor de X360, maar bij mij mag ie er toch wel in :)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2006
  11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is inmiddels een trailer te downloaden op de Marketplace.

12. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    6.6 op gamespot..
    Mja ik w8 af tot ie 30 euro is ofozw..

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trailer was wel geinig. Maar de dames zijn naar mijn mening iets te gespierd en ze hebben een barbie-uiterlijk

En kasumi, er staan spelfouten in je sig (pionts en hedix = points en hexic)
    Niet dat ik er voor de rest wat mee te maken heb, maar ik dacht: ik meld het ff

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jah ik weet ook niet helemaal wat ik ervan moet denken hoor. Ik bedoel bij het zien van de dames maakte ik eigenlijk in mijn hoofd al gelijk een vergelijking met hun meest directe concurrenten : de DOA dames dus idd :)

Maar die vergelijking is niet helemaal terecht, want beide games zijn van een geheel ander team natuurlijk. Ik vind dat het op sommige punten wel ietsje beter had gekund, maar het oogt zeker niet verkeerd op de X360. Wat me wel opviel was dat de animaties van de haren in Rumble Roses XX beter gedaan lijken te zijn dan in DOA4, tenminste voor zover ik in de trailer kon zien. Verder niet echt direct punten die me stoorden. Misschien dat het op sommige punten net iets te "plastic" oogt, mja datzelfde gaat ook wel op voor DOA4 vind ik dan heel eerlijk bekeken. Niet dat daar iets mis mee is, het hoort tenslotte bij dezelfde gekke Jappen-stijl 8)

15. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    ty voor die spelfouten*)
    Je kan je eigen character ook slanker en minder gespierd maken hur:D

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik heb gezien in de trailer kun je zo'n beetje alles aan de characters editten :+

Anyways, de site van Dimension Plus geeft 12 mei aan als releasedatum....maar ik weet niet of die informatie betrouwbaar is. Heeft iemand een misschien een meer betrouwbare releasedatum voor me ?

17. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    ach lijkt me wel leuk voor een tijdje maar dan alleen maar de stuiterende tieten!

18. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
  19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De helft van de achievements is het spel uitspelen met iedereen, de andere helft is het unlocken van alle costumes. Dat heb je ook met DOA, alleen krijg je met DOA niet voor ieder character een aparte achievement. Maar dat het spel alleen bedoeld is om naar plastic barbiepoppen te kijken, had ik al een tijdje door

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even offtopic : Leuke avatar Mark :+ Van wie zijn ze ? :p

Laatst bewerkt: 1 mei 2006

Deel Deze Pagina