Rumble Roses Double X

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 18 aug 2005.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Z3RO, bevalt het een beetje??
    Ik zag online dat je hem hebt namelijk ;)
    Het speelt zeker veel trager dan DOA4??
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard, maar daar is het ook een wrestling game voor....geen fighting game. Een vergelijking met DOA4 is daarom sowieso al niet terecht.

    Maar het is wel een grappig spelletje, geen wereldwonder ofzo maar hij is wel geinig om te spelen....net als het origineel :) Er valt trouwens nog best een shitload aan zooi in dat spel te unlocken, meer dan ik had verwacht. En voordat je die Achievements allemaal hebt ben je ook wel weer ff verder 8) Mja dat boeit me niet zo heel veel....

    Ow jah die opmerking van jou dat je de dames te gespierd vondt (:+), dat kun je zelf bepalen heb ik nu ontdekt. Als je veel met een character speelt (zegmaar traint), dan heb je de mogelijkheid haar lichaam aan te passen en dus bijvoorbeeld gespierder te maken. Hierdoor is ze wel iets sterker, maar idd het ziet er niet zo uit eerlijk gezegd :p Gelukkig is dit optioneel, het is dus niet zo dat ze automatisch gespierder worden :+

    Tja wat kan ik verder nog over het spel zeggen, niet veel eigenlijk, het speelt wel leuk en grafisch ziet het er goed uit....mja you gotta love it, that's all 8)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Een verdere analyse van dit spel kunnen jullie aanstaand weekend lezen in mijn review van deze game op XBW....en nee wees maar niet bang, het wordt geen idiote review van een liefhebber van Japanse gekheid/humor :+ ;)....maar gewoon een zo eerlijk mogelijke, objectieve review :) Zo hoog scoort het spel namelijk ook niet in mijn ogen, hij is geinig....maar dat het geen toptitel is ziet zelfs een blinde 8)

    EDIT : Ik heb overigens wel een, waarschijnlijk tijdelijke, Rumble Roses verslaving te pakken :+ Dit heeft ermee te maken dat ik toch wel iedere character en wat andere zooi ge-unlocked wil hebben, dat moet schijnbaar ofzo voor mijn gevoel 8) Had ik trouwens ook met DOA4, daar ben ik toen mee begonnen en niet meer mee gestopt voordat ik alle characters en costumes ge-unlocked had. Daarna ben ik het wel minder gaan spelen, voornamelijk alleen met m'n vriendin of wanneer ik wat vrienden over de vloer had. Hetzelfde lot is Rumble Roses denk ik ook wel toegewezen :+
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2006
  4. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb de game nog steeds niet...
    Bij ons winkel centrum hebben we een dixons,bart smit en diskoland.
    bij de laatste de 1st is ie nooit binnen geweest,bij de 2de was ie al verkocht??
    en bij de 3de hebbe ze em nooit gehad??
    Nu was ik gister naar de videotheek die heeft em voor me besteld en ie komt mischien volgende week maandag binne.
    Helaas ben ik dan naar london met school...
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    er staat inmiddels een demo op marketplace.... alleen jammer dat ik dit krijg als ik hem wil downloaden... :eek: :confused:

    The download could not be completed. please try again later. Any points you used for this transaction have already been deducted from your balance and will not be deducted again. status code: 80070003
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    aardig grote demo kwa grootte, 850mb
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    download ie bij jou wel ??:confused:
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de voorgevels van die chicks nemen natuurlijk wel wat ruimte in beslag :lol: :+
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    /Mod Ik heb een aantal 'percentage berichten' verwijderd, gelieve alleen inhoudelijk over het spel c.q. de demo te posten. Berichten zoals: 'nu op 8%, wat gaat het langzaam enz...' worden direct verwijderd.
     
  10. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar man, bij mij gaat hij lekker snel. Na 15 minuten op 87%
     
  11. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW heb die demo net gedwonload. En dit is echt een van de coolste demos!!! je kan niet worstelen ofzo maar... een chick uit kiezen een leuk pakje kiezen en OPAAAA
     
  12. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je snapt de demo niet helemaal, want je kan gewoon wedstrijden worstelen.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat ik de eniste was. Je kan helemaal niks doen. Twee knoppen werken maar en je kan geen kick punches etc uitdelen niks!!! Dit is de meest STOMSTE GAME ooit in de wereld geschiedenis van VideoGames, niet te geloven dat iemand dit durft te maken!8)
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een enorm dom spel is dit zeg. Dat vechten slaat echt compleet nergens op, en het is gewoon echt niet leuk. Knappe jongen als je je kan vermaken met dit spel.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook geen vechtspel maar een wrestlinggame....als je hier een tweede DOA achter zoekt kom je bedrogen uit.

    EDIT : Ik ben knap :cool: :+
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor een wrestlinggame vind ik hem ook niet boeiend. Het is een beetje hopeloos duwen met halfnaakte sletten. Er zit totaal geen snelheid in de game, ook al is het een wrestlegame, een beetje snelheid moet er toch in zitten. En als je dan een 'truukje' doet, dan komt er een lichtstraal uit hun buik...want? Ook die Budokai achtige minigames die in de gevechten zitten zijn gewoon niet leuk in dit spel. Tevens zijn de menu's ook hopeloos onoverzichtelijk, net als de rest van het spel.

    En wat is de bedoeling van die characters, moeten de gamertjes daar warm van worden? Het is echt lachwekkend triest.

    Maar goed, ieder zijn smaak
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een deel geef ik je gelijk, zeker als het gaat om de onoverzichtelijke menu's....maar dat zeg ik ook in mijn review hier op XBW.

    Die "lichtstralen" die uit hun buik komen vullen de Humiliation meter aan, als die vol is kun je een meisje pinnen met een zogenaamde Humiliation Move, ook wel H-Move genoemd. Budokai achtige minigames ben ik niet tegengekomen, enkel het feit dat je bepaalde knoppencombinaties moet gebruiken om uit een houdgreep te komen.

    Voor de rest is het idd een typisch Japanse productie, daar hou je van of niet....simple as that. En persoonlijk kijk ik dan idd liever naar "halfnaakte sletten" dan naar de gemiddelde spierbonk in menig andere wrestlinggame, om even in jouw termen te vergelijken ;) Dat komt waarschijnlijk omdat ik liever naar vrouwen kijk dan naar mannen, ik weet dat dat vreemd klinkt maar het is toch echt zo :+
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die Jappen zitten vast kwijlend voor het beeldscherm bij dit spel.
    Misschien een reden voor nog meer van hen om een 360 te kopen?:+
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja die Japanners vinden dit helemaal geweldig, daar is de manier waarop naar zo'n spel gekeken wordt ook nog een stukkie extremer 8) Ikzelf kan er vrij nuchter tegenaan kijken, vind het wel grappig maar meer ook niet.

    Het zal me idd niks verbazen als Microsoft aan Konami heeft gevraagd om dit spel voor de X360 te ontwikkelen, om zo meer Japanners aan het apparaat te krijgen ;) :+
     
  20. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar, dit zijn geen halfnaakte sletten waar ik warm van zou kunnen worden. De characters zien er uit alsof zich zojuist misselijk heben gegeten aan al het snoep dat ze mee kregen voor op het schoolreisje en net uit de bus komen. En die geven ze dan een string aan. Tja.
     

Deel Deze Pagina