1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rumble Roses Double X

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 18 aug 2005.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat, dat wel het geval is bij DOAXBV2.
    Echt zeker, deeltje 1 is daar aardig vaak over de toonbank gegaan geloof ik voor het oude gekruisde doosje. Dus misschien heeft Microsoft inderdaad een compromis gesloten onder andere met deze spelmaker.

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Haha lol vrouwenworstelen. Misschien zit Shinchan wel in het publiek 8). Nouja ik ben even de demo downloaden.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik heb het spel aan mijn vriendin laten zien.... ze vond er niet zoveel aan. :lol:

Ik trouwens ook niet. :+

4. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here :+ 8)

5. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    ik download 'm alleen maar om t nieuwe dashboard te testen O-)

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het best vermakelijk hoor!
    Ik vind het altijd wel leuk om te zien als vrouwen gaan knokken.

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vrouwen, maar van die japanse hentai dingen... krijg dr bibbers van. Maar ja, kon toch niet laten die demo te downloaden. geef mezelf graag ongelijk :)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bitch Fight 8) :cool:

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je vindt het gewoon opwindend Timmeh, geef maar toe. Bouncing breasts, dunne strings, twee hete slanke lichaampjes die tegen elkaar heen vrijve.....

....

*download de game nog een keer*

10. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel zelf nu een ook paar dagen en het is zeker best vermakelijk. Alleen wat een ongelofelijk lang unlock systeem. Spel 250 keer opstarten voor een extra costume is geen zeldzaamheid!! En dan staat er op het hoesje: Career mode. Nou als iemand die kan vinden vertel het me want ik kan het namelijk niet ontdekken, jammer. Kan iemand me ook vertellen hoe je de superstar modus krijgt van de "rode" karakters? Hiermee bedoel ik de meiden die op de onderste rij staan ( op het begin Candy cane en die ninja en evil rose) als je namelijk wedstrijden wint gaan je populariteit niet omhoog. Hoe zit dit?

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Career Mode wil gewoon zeggen de wedstrijden in de verschillende stages, met de uitzondering van Exhibition Mode. Hoe je de diverse alter-ego's e.d. unlocked wordt idd slecht aangegeven, gelukkig bestaat er daarom nog zoiets als het internet :thumbs:

Ik kan het hier dus wel allemaal gaan uitleggen, maar als je gewoon ff hier kijkt dan kom je er denk ik ook wel uit :)

Laatst bewerkt: 9 jun 2006
  12. FraggleNL

FraggleNL New Member

Leuk Bevonden:
    0
    =( Ja ik moet het ook gewoon even zeggen...
    Wat een bout game...

13. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    de demo is..ja hoe moet ik dat zegge.
    Ik vind dat je alleen kan oordelen die het orgineel hebben

14. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De demo is....best vermakelijk hoor
    In de verste verte geen topper, maar als gratis demo kan ik hem wel waarderen. Vind het alleen een beetje raar dat je met de demo niet ff de tutorial kan doen. Die controls heb ik nog niet 100 % door. Hoe moet je iemand in een greep houden?? Zo'n armgreep ofzow, want mn tegenstander is er in een mum van tijd weer uit

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een tegenstandster in een Submission Move hebt liggen dan hoef je verder niks meer te doen. 9 van de 10 keer weten ze zich er wel meteen uit te krijgen, echter als je steeds dezelfde lichaamsdelen blijft belasten (dus bijvoorbeeld steeds Arm Submission doet) dan wordt dit lastiger voor ze. Uiteindelijk kun je op die manier ook winnen.

Zelfde principe geldt namelijk ook andersom ; als je zelf in een Submission Move komt te liggen moet je zo snel mogelijk op de knoppen rammen om eruit te komen. Echter, als je tegenstandster elke keer hetzelfde lichaamsdeel belast zul je merken dat het steeds moeilijker wordt om eruit te komen. Uiteindelijk lukt het zelfs helemaal niet meer, en dan heb je verloren....

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Okay, wat ik een beetje slecht vind zijn de controls. Die zijn echt ongeloofllijk stroef. Het lopen op de mat gaat net zo beroerd als met de oude Resident Evil spellen.
    Als je zelf aanvalt vind ik het op zich nog wel gaan. Maar als je zelf in de verdrukking bent, kom je er bijna niet meer uit. De computer blijft dan maar aanvallen. Dat komt omdat je steeds maar 'dizzy' blijft. Ik zit dan ook maar als een debiel op wat knoppen te rammen. En dan maar hopen dat je weer bij bewustzijn komt als de computer niet weer een nieuwe grab heeft gedaan. Ook het gedeelte als je op de grond ligt is beroerd. Naar mijn mening staat het poppetje veel te langzaam op. Om met wat positiefs af te sluiten: de graphics zijn wel okay

17. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ok je moet zeker wennen aan de controls. Op het begin had ik dat probleem ook, maar naarmate je verder speelt gaat alles heel makkelijk. Op het begin kon ik echt niet op normal winnen maar nu is het appeltje eitje. Denk dat ik ook maar eens op hard gaat spelen want het gaat wel erg makkelijk soms. Als je eenmaal weet hoe je een H-move en lethal move uitvoert is het allemaal best makkelijk

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou, hoe dan?? ;)

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tegenstandster helemaal vernederen (Humiliation), dit doe je door dat onderste balkje van der helemaal vol te krijgen d.m.v. speciale moves. Deze verschillen per character dus dat zul je ff moeten uitvogelen. Als dat balkje vol is krijg je kort tussenfilmpje waarbij je tegenstandster begint te blozen en daarna kun je met de L-trigger een zogenaamde H-Move uitvoeren als je minimaal 1 power balkje vol hebt, en dat is bijna altijd een gegarandeerde finisher. Lethal moves zijn dat ook en zijn naar mijn mening ook sneller uitvoerbaar omdat je tegenstandster daar niet in Humliation Status voor hoeft te zijn. Het nadeel is wel dat ook de momenten wanneer je deze moves in kunt zetten per character verschillen, waar een H-Move altijd op dezelfde manier gaat (gewoon L-trigger dus) zodra Humiliation Status intreedt. Jaja, er komen nog wel wat technische weetjes bij dit spel kijken, al zijn het er niet veel....maar ze zijn er wel :+

Trouwens, er is in het spel best onder veel aanvallen uit te komen mits je natuurlijk niet dizzy bent. Als je op de grond ligt en iemand wil je trappen dan kun je counteren met R-bumper + X om maar wat te noemen. De ene keer ontwijk je dan gewoon een aanval (wanneer je ligt bijvoorbeeld rol je opzij) en de andere keer ontwijk je en sla je gelijk terug (meestal wanneer je staat). Grapple moves zijn ook te counteren, met R-bumper + Y, alleen zijn deze wel wat lastige om te timen ook omdat je ze moeilijker aan ziet komen. Meestal als je helemaal suf geslagen bent en dizzy bent van de grapple moves is er ff geen ontkomen meer aan, en is het gewoon zo hard mogelijk rammen om niet 3 seconden op de grond te worden gehouden. Maar er vallen dus wel degelijk dingen te counteren, alleen is dat een beetje een kwestie van timen, uiteindelijk wordt de computer ook bestwel voorspelbaar en kun je veel meer counteren :)

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    huh ? zijn er mensen die dit spel ook daadwerkelijk spelen ? :)

HOW WIEEERD

Deel Deze Pagina