1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Runes of Magic [Free MMORPG]

Discussie in 'Games' gestart door Cybeln, 10 mrt 2009.

1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Mwoa, ik praat gewoon engels tegen ze. Bovendien is mijn duits wel goed genoeg om alles te snappen. Als ik alle quests heb gedaan start ik wel een nieuwe in een engelse server.

Ik was gewoon zo blij dat ik 'm aan de praat had gekregen dat ik eigenlijk een willekeurige server heb aangeklikt en er niet bij nagedacht heb dat er verschil in taal zou zijn.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme heb ik het nu geinstalleerd, en ook bijna geupdate geloof ik. Elke keer als ik het nu opstart loopt mijn hele pc vast 8) echt word hier gestoord van!!!!! *zucht*

3. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Duits totaal niet erg, spreek het zelfs graag vind het een mooie taal. Zat laatst in een party met 5 man, en iedereen kon Engels, Duits en Nederlands. Was wel heel grappig, 100 keer beter dan met amerikanen die gaan lopen huilen omdat ze maar 1 taal spreken. :)

Echt irritant zoiets idd. Stats van je pc?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn stats:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4000+

Kloksnelheid: 2.11Ghz
    Werkgeheugen: 3GB
    Videokaart: Nvidia 8600 GT

5. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zou geen problemen moeten opleveren. De versie die je hebt is: 2.0.1.1818.en ?

edit:// wacht, waar loopt hij precies vast, meteen bij het opstarten al direct?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch dat opstart scherm? Dan update hij nog iets, is die 100% en dan loopt die helemaal vast, kan nog even iets klikken en dan maakt pc ook piep geluid bij elke klik die ik maak etc.

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wel nog genoeg ruimte op je harde schijf? bij dat updaten had je nog iets van 2 gb ruimte nog stond erbij mij anders ging ie idd vaag doen bij updaten.

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry heb echt geen idee waar dit aan zou kunnen liggen. Misschien wat Syzigy zegt?

Zal straks ook nog eens een oog werpen op het forum, misschien ben je niet de enige.

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wel jammer trouwens dat er geen verschillende rassen zijn om mee te spelen, of komen die er later nog in?:)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ziet er niet slecht uit. Als ik binnenkort meer tijd heb ga ik het eens proberen.

11. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, had hem gister middag aangezet met downloaden iets voordat ik hier postte en hij was gisternacht nog niet klaar. Toen maar uitgezet.. Wou ik hem vanochtend weer aanzetten wou hij het programma niet openen, straks maar even naar kijken..

Is er niet een mogelijkheid naar gelijk het volle bestand te downloaden? Ik heb over het algemeen een hekel aan die 'download' programma's van games.

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hoe heten jullie trouwens allemaal in dit spel?

Mijn char heet Stylasz en kspeel op Smacht, zit trouwens altijd in channel 1, al weet ik niet precies waar die channels voor dienen?

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Denk om de spelers een beetje te verdelen zodat ze niet in 8 servers zitten maar verdeeld over +- 24 channels.

14. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

Mijn naam is Pasquale en speel momenteel ook maar op Smacht, anders ben ik zo alleen. Speel nu net dus met een nieuwe character, hoop jullie gauw online te vinden

15. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ja als iedereen hier nou is ze nickname post:) Kunnen we misschien een guild ofzo starten

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel onder de naam BeclyX. Maar heb op het moment even veel andere dingen die voorgaan helaas. Speel af en toe, guild lijkt me trouwens wel leuk :)

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zo tis een tijdje geleden maar heb voor het eerst weer tijd. Heb niet meer gespeeld sinds voor de officiele release. Ben benieuwd of er veel veranderingen zijn in de tussentijd :)

Wordt er hier nog een beetje gespeeld?

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben hem nu aan het downloaden. Ff kijken hoe het is. 3.4GB .. |:-

19. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    ben hem aan het downloaden een vriend speelt het al een tijdje, hij is nu een week weg dus moet in een week tot lvl 27 denk niet dat ik dat ga halen.

20. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, nou ga ik twijfelen :{

Deel Deze Pagina