1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Runes of Magic [Free MMORPG]

Discussie in 'Games' gestart door Cybeln, 10 mrt 2009.

1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dat "free" is weer totale bullshit bleek:) om een beetje fatsoenlijk endgame te kunnen spelen moet je geld uitgeven, en echt veel geld, veel meer dan een MMO zoals WoW...

Vondt uhm ook snel saai worden, aardige WoW rip off maar blijkt op vele punten minder te zijn.

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77

Hoezo moet je veel geld uitgeven? Heb ik nog niet gedaan en ik zit vrij ver in het spel. Hij is me ook wel gaan vervelen hoor dus ik speel eigenlijk weinig meer. :+

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ook gedownload zit ook in Tuaht. Char heet Tricker (ik zit express niet meteen in PVP omdat ik dat zoo kut vind als ik net met een nieuwe game begin...) als ik beetje weet wat ik doe maak ik er daar wel 1 ;)

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vind niet dat je geld nodig hebt in deze game. Je komt niks te kort zonder. Hoop alleen dat er snel updates komen met betreft arena's oid.

Ook in een PvP server ben je veilig totdat je lvl 15 haalt ;)

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    endgame is als je op max lvl zit he.

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    ik snap 'm nu. Ben niet zo bekend met termen van MMORPG's 8)

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ga het een kans geven, hoef niet persé endgame te doen, maar ik hoop dat het een tijdje mij gewoon kan vermaken, dan ben ik tevreden. Op smacht zitten jullie?
    Edit: Probeerde te downloaden maar na 12uur pas 3200 mb, moet nu nog 250 mb, maar ik heb hem maar gecancelled. Ik wil naar bed, wat een paupersnelheid.

Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    En dan start je um weer op en dan start hij weer waar je bent gestopt. Tenminste als je het via hun download ding deed.

Ja ik zit nu ook in Smacht! Lvl 11 mage! Gaat wel lekker zo. Ik kan alleen paar quest niet doen in mijn up dan moet je de barrens cave? in en dan word je door alles aangevallen en als mage is dat snel afgelopen...en niet echt iemand wil helpen....

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gelukkig maar dat hij vandaag verdergaat. Ik deed het via dat download ding van hun inderdaad dus hopen maar, ga niet opnieuw beginnen.

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb deze game uiteindelijk maar niet gedownload. Vond het een beetje groot. Heb nu Archlord gedownload en dat is zeker vet :)

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    mwja ik vond die game wat lastig inkomen....deze game zat ik er al meteen in O-) Erg gaaf! Nu even update....

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Opnieuw begonnen want ik kwam erachter dat ik gister dus mijn client had verwijderd :cool: lekker slim, maarja nu even de hele dag aan laten staan terwijl ik andere shit doe en dan moet het goedkomen 8)

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Stomme update ik moet spelen. Het moet.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds doet die het niet :confused:

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb echt hulp nodig zit echt vast bij sommige quest :+

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Op welke server zit je? Ik speel zelf op macantacht (EN/PVP). Ben een l12 mage. Ben nog erg aan het twijfelen of ik door ga spelen. Het is wel erg WoW-like en dan allemaal net iets minder. En met Wow ben ik 2,5 jaar geleden al gestopt...

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Smacht en ben level 21 :+ Gaat nu echt vet goed! maar goed zit al week of wat in een dip dus heb al zolang niet meer zin in gamen

Deel Deze Pagina