LIgt dicht bij elkaar tot nu toe! @Racerblade01 en de rest: hieronder mijn BMW-tune waarmee ik m'n beste ronde reed. http://xboxclips.com/AZT B Tender/b74b0a10-d090-49ab-8652-43f11ff29932 Ik heb nog niet echt kaas van tunen gegeten in PC, en de setups zijn ook vrij persooneljik en (want) afhankelijk van je rijstijl maar ik ben wel benieuwd hoe anderen de auto zo vinden rijden!
Ben er gisteren niet echt aan toe gekomen. Vanavond nog maar eens een poging wagen. Leuke tijden.... Delen van de setup is wel een leuk plan. Ik hoop ook dat ze dit gaan ombouwen in de game zodat je setup van de echte snelle jongens kunt bekijken..
Tussenstandje: LoyallRonin 2:00,362 Racerblade01 2:00,468 - 0:00,106 Muamba123 2:00,538 - 0:00,176 De Droeftoeter 2:00,810 - 0:00,448 DoneChrone 2:00,973 - 0:00,611 AZT B Tender 2:01,111 - 0:00,749 RB x Gino 2:01,295 - 0:00,933 ColdzeroNL 2:02,146 - 0:01,784 Surrealistic 2:03,153 - 0:02,791 Pyoonexk 2:03,213 - 0:02,851 Ron D Core 2:05,916 - 0:05,554 Olijke Poffer 2:08,875 - 0:08,513
Het zit wederom dicht bij elkaar, mooi hoor. Jammer dat ik jullie niet kan zien op mijn Leaderboard Hopelijk gaan ze dat nog samenvoegen over alle verschillende consoles!
Slicks staat in de naam. Ik heb soft gemonteerd. Ik denk dat je daarmee de meeste grip hebt, maar durf dat niet met 100% zekerheid te zeggen. Mits droog asfalt obv. Soft is toch beter dan intermediate/hard
Soft staat voor de hoeveelheid bandenspanning. Een zachte band zorgt voor meer grip omdat de band meer contactoppervlak heeft met de baan. Nadeel is dat de band snel slijt/warm wordt. Slicks staat voor het profiel wat op de band zit. Slicks zijn helemaal glad, Wets (en intermediates) hebben een profiel om water af te voeren. Slicks hebben hier dus ook het meeste contactoppervlak met de baan wat dus weer zorgt voor...
Softs is eigenlijk een soort compound van een slick. Samen met de medium & hard en in sommige gevallen de supersoft staan ze voor de samenstelling van het rubber van de slicks waar de soft heel zacht rubber is en de hard heel hard rubber is. Een zachtere band slijt sneller maar geeft vaak meer grip. Echter is deze band niet altijd de stabielste keuze. De medium is een middenmoot met redelijke grip en prima slijtage en de harde band is de band met langste leven maar minder grip. Supersofts gebruik je eigenlijk alleen in kwalificatie of hele korte stints. (slijt erg snel) Probleem van softs is dat ze een hele kleine 'sweetspot' hebben qua temperatuur. Bij een bepaalde temperatuur werken ze heerlijk maar als je er net onder of over gaat verliezen ze grip. Bandenmanagement is dus belangrijk (af en toe een rondje inhouden of extra pushen om te warmen) De medium en hards hebben wat dat betreft een grotere sweetspots en werken bij een te hoge of lage temperatuur dus nog redelijk.
Heb erg veel moeite met de eerste bocht en dat slingerstuk halverwege, maar het gaat de goede kant op!
Dit is dus niet waar, he. Bandenspanning zit er al in, onder een andere slider. Compound is het type rubber dat je gebruikt, niet de bandenspanning.
Dit is zeker haalbaar Ga je met standaard auto rijden of pas je de setup aan? Als je de setup aanpast, zou je die dan willen delen? Ik ga vanavond is met een ander soort slicks rijden. Kijken of de intermediate/hard compound nog wat winst oplevert.
Jahoor, al blijft het natuurlijk een 'work in progress'-setup/ @Racerblade01 Nice!! Was je me te vlug af (ik moet het zelf eerst nog maar eens waar zien te maken trouwens)!