Netjes hoor!! Gaat nog een hele kluif worden! Gaaf om te zien dat er rondom je alleen maar (veel snellere) Pagani's staan op de leaderboards.
Ik zit op 1:59.7xx, met nog een stom foutje in een van de bochten (veel te laat weer gasgeven). M'n banden zijn na 2 rondjes pushen wel redelijk gaar (linksvoor is althans vrij warm dan) waardoor het beste er dan vanaf is. Moet nog kijken of ik dat eruitgetuned krijg.
Mooie tijden al hoor Ik zit op 2.00.083 uit mijn hoofd met een van het internet geleende setup. Zoveel minder onderstuur.
hmm met m'n huidige setup moet er 1.59.3xx inzitten. Wanneer ik de tijd gereden heb ga ik hem denk ik met jullie delen, al gooi ik dan misschien m'n eigen ramen in mja, goed voorbeeld doet goed volgen zeggen ze he
Heb verder nog niet echt timetrials met deze car gereden maar gisterenavond wel twee keer twee races van 10 laps en in één van die races haalde ik 2:02 was der erg happy mee... Echt een fijne wagen en fijne track.... Heb wel alles hulp op real en geen raceline etc.... Al eerder gezegd maar vermaak mij opperbest. Heerlijk om met 20+ wagens over de baan te scheuren. Soms zijn ze wat erg duwerig maar nooit super vervelend. Vind de AI eigenlijk best ok. Lijken veel op mensen die fouten maken.
Eindelijk in de 1:59 Morgen nog paar rondes doen, er zit als alles net wat beter loopt een 1.59.2 a 3 in hoop ik Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nu vallen de 1:59's met bosjes!! Zoals beloofd.... mijn setup! http://xboxclips.com/AZT B Tender/30bda780-58e3-49a8-a2fe-7fbf218f4003 Nogmaals... verwacht geen wonderen! Ik zie mezelf als allesbehalve een expert qua tunen, en een tune kan ook best persoonlijk zijn. Desondanks ben ik wel benieuwd wat jullie indruk is van de setup, qua gevoel en qua rondetijden, nadat jullie ermee gereden hebben.