Foto uploaden naar photobucket (of iets vergelijkbaars) en de link van de foto tussen IMG tags plakken.
Weer een prachtige tijd neergezet hockenheim bmwM1 http://t.co/PFnA9sDQ1J omdat ik die nog niet gedaan had
Iedereen een hele goeie morgen!!! Ff wakker worden met bakkie prut en wat te smoken en dan weer tijd voor de Time Trials
Ik laat mijn banden vanochtend al smoken met de formule C. Is gezonder dan sigaretten. En vanmiddag hamburgers en spareribs op de BBQ smoken. En natuurlijk 24H Le mans en MotoGP kijken met een bakkie.
Ik kan weer screenshots delen en saven. Voor wie dat ook heeft. Gewoon in apps bij UPLOAD jouw profiel nog een keer kiezen en bevestigen. Dit was mijn ultieme poging in de Mv\c Laren. Vaak 1/10 of 2/10 winst nu in eerste helft om dat te verspelen in de tweede helft. De tune was goed alleen was ik zelf niet snel genoeg.
Wil je de volgende keer je foto's van verder weg maken? Ik kan nu niet zien of je in Time Trial gereden hebt, en bij de foto van BMW hierboven staat de baan er niet bij. Eigenlijk is de screenshot functie van de One (Xbox-knop twee keer indrukken -> Y) ideaal hiervoor.
Bedankt voor jullie massale deelname deze week! Echt supertof @allstyles Ik heb geen foto langs zien komen met je tijd... voor deze keer laat ik hem ertussen staan maar volgende keer wel graag een foto! @Olijke Poffer Er zit een redelijk groot gat tussen die 2:02 die je claimde en de 2:06 die de leaderboards toonden... @loyallronin graag screenshots van het leaderboardmenu maken en/of nadat je op start hebt gedrukt zodat duidelijk is dat je de tijd in timetrial hebt gereden @ iedereen: graag duidelijke foto's/screenshots posten wanner je hier een tijd noemt Maakt m'n leven net wat makkelijker! Iedereen heel veel plezier en succes bij de nieuwe Time Trial!
Voor het algemeen klassement, mag ik mijn tijd op hockenheim nog verbeteren? Heb daar 1 of 2 rondjes gereden... Niet dat ik bovenin mee ga draaien maar toch...