@B Tender ik zie nog steeds bij mij controller staan maar ik heb hem met stuur gereden, buiten dat mooi overzicht
hierbij alsnog de foto,... kan ik die 1e time trial nog posten? (was toen op vakantie....) Dan doe ik hem vanavond nog ff....
@allstyles Heb je die in timetrial gereden (kan ik zo niet zien). Je kunt nog gewoon tijden posten. Je krijgt er geen 'punten' voor maar ze zullen wel in de plaats komen van die tijd van 5:00.000 in het tijdsklassement. @Insane/Erret en @HRT WietHoK NL aangepast (OP)
als het goed is wel,... ik neem vanavond wel ff wat pics,... (doe ik gelijk alle 3 de time trials dit weekend) Speel me stuur overigens
@B Tender , Klopt, en dat was nog wel in een race.. . Maar geeft niet, ik zal de volgende keer gewoon meer time trials rijden ipv solo weekend met 2x 90min vrije practise.. Dan zal ik ongetwijfeld ook betere tijden halen dan de 2:06 wat op het time trial leaderboard staat....
Heb wel vanmiddag nog even met de xbox360 gespeeld en Forza 4 en stuur. Ik ben om. Ik was alweer vergeten hoe fijn het rijden is met een stuurtje... Ik ga mijn fuckering eens mijn enorme poes in boots ogen laten zien en dan moet ze wel smelten.
Dan had die foto toch niet geteld he. Ook de leaderboards zijn niet veilig van Project CARS-perikelen overigens.. Als ik de foto bekijk die Wiethok heeft geplaatst hierboven, komen die tijden niet meer overeen met wat we gereden hebben. Ik heb het net ook op mijn eigen leaderboard gecheckt, bij mij heb ik mijn tijd nog wel staan (1:37.051) terwijl ik op de foto hierboven sta met een 1:38.1. Ook de 1:37.0 die B Tender heeft neergezet staat bij mij niet meer op de leaderboards.
Pfff maakt het er niet makkelijker op. Forza4 was wat dat betreft ideaal, met vrij betrouwbare (Friends)leaderboards die je zelfs vanaf je computer kon benaderen. Des te meer reden om een fotootje van je zuurverdiende rondes te maken!
Ik zag dat je Forza 4 aan het spelen was en toen had ik al zo'n vermoeden dat je weer even wilde weten hoe het is om met stuur te spelen Deze time trial ligt me denk ik wel. Net even zonder te tunen 3 of 4 rondjes gereden. Als dit al zo snel lukt dan gaan een aantal hier vast een 33er neerzetten.
Wie zet de eerste 33er neer...? Ging bij een bocht wel veel te wijd maar blijkbaar staan daar geen penalties op...