Brrrrr-auto! Zwabbert alle kanten op met een controller. Is ongetuned overigens. Kennie wachten op een goede tune
Ook hier weer een baan waar een rondje snel is verpest door een klein foutje. Ook de track=limits zijn heel erg ruim.
Pfff met de controller vind ik de Formula C op deze track behoorlijk wiebelig rijden zeg.. Heb moeite om geen fout te maken en zo een tijd neer te zetten. Had net een behoorlijke tijd, ga ik bij de laatste bocht bij die enorme curbs aan de rechterkant eens dichter bij kijken dan de bedoeling. Dag snelle tijd. Net eindelijk weer eens een tijd kunnen zetten. Niet snel maar het is een tijd..
Jups 1:48:000. Niet echt snel mja ik kan op deze track de car niet goed onde controlle houden. Even een bocht door en dan vervolgens iets te veel doorsturen en dan aan de andere kant er net even te lang af met de bandjes en dan is de tijd niet meer geldig....
Lol. Ik vind 1:48:000 in vergelijking met 1:38:000 niet echt netjes, dat is tien seconden verschil en dat is best veel....
Wederom een nieuwe baan voor mij. Rijdt wel heerlijk die formule auto's! Sta nu op een 1.38, zal een foto uploaden wanneer het echt hard gaat
Ik zie wel hele snelle tijden staan met een controller. Dat vind ik echt knap. Ik vind deze track met de Formula C echt een lastige. Ik rij ook wel de BRNO track met de Formula C maar dat gaat een stuk stabieler dan deze track.