Zo nu eerst een 1/2 stokbroodje zalmfilet en een 1/2 stokbroodje kip/kerry maken met een Corona biertje erbij . Life is good!!! Mijn lichaam heeft een zeer laag zwaartepunt (50+ buikje) dat de wegligging ten goede komt.
Loyall is nog te snel maar beltoon kan weer aan de bak Maar een minimaal verschil maar het telt 1.34.372 En een clipje werd ook om gevraagt http://xboxclips.com/majong57/ca0d1fde-a376-4e9d-b7b7-ae02be19212e
Nou heb echt me best gedaan... Helaas niet zo indrukwekkend als gehoopt maar ik heb mezelf gelukkig veel kunnen verbeteren. Denk dat een racestuur ook wel veel verschil kan maken terwijl op de leaderboards veel snelle tijden met een controller gereden worden. En ook de BMW gedaan.
Pffff daar had ik eigenlijk geen zin meer in... Ga begin volgende week dan nog maar even knallen omdat het moet. Wel raar dat bij jou er niet bij staat met welke auto ik rijd terwijl dat er bij Loyall wel bij staat.
Superstrak gereden in het filmpje. Met de controller zwieber ik alle kanten op. Dat gecorrigeer kost me schat ik een seconden. In bocht 12 kan ik denk ik ook nog tijd winnen. Then again, ik ben benieuwd naar tender zn rondje/setup. Die rijdt meen ik ook een krappe 1.34 met controller?
Hey ik zit in de film. Ik zie nu waar ik tijd verlies: Mede mogelijk gemaakt door eieren met bacon en spek in de ochtend i.c.m. een grote mok koffie.
Je kunt online precies zien wie met controller rijd,... die wiebelen zenuwachtig heen en weer op de baan....
I know. En juist daarom ben ik dus nieuwsgierig naar tendr zn filmpje. Die rijdt ook met controller met ik meen wel een 1:34.xxx.
Iets sneller gegaan, mijn afstelling werd alleen maar minder en ben toen terug naar de basis afstelling gegaan en iets aan bandendruk veranderd en gears en toen rolde deze eruit En een filmpje gemaakt ervan, ik kan nog wel wat harder, alleen moet ik onderstuur eruit zien te krijgen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weer seconde eraf gesnoept. Voor de controllerboys die nog boven de 1:40 zitten een tip: ga naar My Garage en wijzig je bandjes eens naar slicks. En gebruik ghosts.....
@btender In de BMW nog even een tijd neergezet, valt nog zoveel te winnen maar voor vanavond wel mooi geweest, in de eerste bocht ga ik nog niet snel genoeg Maarja hierbij Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk