Dat doe ik.. huispapa.. tijdens het gamen op de kids letten.. is ook een dagtaak xD Edit: Kan Pcars nu niet meer spelen.. ben de game opnieuw installeren.. heb de laatste 45 min niets anders dan game crash gehad bij elke race die ik wou opstarten
Dat is minder erg dan een system error.... Mijn doos was gisteren bijna gelijk gemaakt met de vloer 2 verdiepingen naar beneden. vliegles voor de xbox
Ik ken het probleem.. ik ben al bezig met me 2de xdoos1... de eerste had ik vorig jaar binnen 3 weken een greenscreen mee.. toen 3 week moeten wachten op een nieuwe
Ik ga naar mijn derde doos nu... eerste werkte draadloze connectiviteit niet meer alleen ga ik wel weer gebruik maken van de microsoft advanced exchange service. Krijg je eentje thuis gestuurd en die andere moet je binnen 14 dagen zelf terug sturen, of gelijk omwisselen. Doe je dit niet kost het je wel 400 euro......
De 6.58.xxx maar overgeslagen 6.57.920 De top tijd zal rond de 6.50 gaan liggen denk ik. Ik hoop wel dat alle xboxen en sturen weer op tijd in conditie zijn.
Hahaha lekker hoor.. ik zal het later weer eens proberen..als de game het na installatie weer doet tenminste.. ik ben al blij dat ik onder de 7 min ben gekomen.. want van dat tunen heb ik maar de ballen verstand hahaha.. wel netjes man.. vooral op die baan met die wagen is moeilijke combie
Ik weet ook niets van tunnen ik doe maar wat voor mijn gevoel. Ik reed deze tijd achter de HRT WietHoK NL ghost aan wel grappig hoe de steil anders is. De bochtjes verloor ik "vooral nog veel met wat oefenen gaat dat nu al weer stukken beter. Ik zie mijn eigen ghost niet meer achter me na de eerste paar kilometer maar dan komen weer de foutjes. Ik zag wel dat er een tune in de databaze zat voor deze auto/track combinatie. http://projectcarssetups.eu/#/viewsetup/55924790 Misschien helpt dat me wat verder.
Ik ook weer iets sneller 6.55.979 Alleen nu kan ik me eigen ghost niet selecteren terwijl ik wel tegen een ghost was racen
Haasje over wordt dit Morgen weer eens proberen. Soms wordt de ghost niet opgeslagen lijkt vooral bij de lange tracks te gebeuren. Je kunt het zien aan het schakel symbool als die er niet staat is er geen ghost.
Hier is ie dan heren. de lang verwachte toptijd van mij plus foto ongetuned.... http://t.co/tsQ2OAJaMV
deze is van de vorige challenge,... ben benieuwd of ik die nordschleife trek,.. kut circuit om zonder fouten te doen, wel tof voor de afwisseling
Ik ook. 6.54.923 en HRT WietHok NL is wee aan zet. De anderen mogen ook natuurlijk. Met ghost gelukkig
Jammer dat Loyall en Tender er niet zijn. die zijn ook wel van het time trial racen. Ach het duurt nog wel even toch?
Is idd jammer... het is 2 weken per tt ofzow..ik zet liever zo snel mogelijk me tijd zodat er de rest van de tijd wat minder na om hoef te kijken.. nou is dit wel een hele vette baan dus tt nu best veel
Goed om te horen dat jij het ook moeilijker krijgt. Moet steeds meer op de grens rijden dan kost het meer pogingen om een clean rondje eruit te krijgen. Maar nu is het nog gelukt. 6.51.622 We komen in de buurt van 6.50.xxx die ik voorspelde. Je weet nooit wat er nodig is als Loyall zijn stuur weer mee gaat werken.