Ik mis mijn tijd op de Nordschleife, Tender. Vandaag trouwens de 24u van Spa bezocht samen met vrouw en dochter. Erg leuk om eens (een deel) mee te maken. Jammergenoeg werkt Tapatalk bij mij niet meer, heb nog wel wat leuke foto's gemaakt
Das wel vet idd... als je maar een mooie dag hebt gehad met je gezin.. wij gaan volgende week na Gamma racing day in Assen. Dit is waarom tapatalk niet werkt http://forum.xbw.nl/threads/tapatalk.176726/
Ik heb moeite om onder de 2:03 te komen, rij wel 2.02.9 maar daar blijf ik op steken. Toevallig nog wat tips qua setup? IK had zelf qua downforce 1.0 voor en 8.0 achter maar heb het idee dat ik de esses nog niet snel genoeg doorkom.
Net weer even een uurtje TT gedaan, was weer een tijdje geleden dus moet weer even inkomen. Daar ga ik ook heel langzaam doorheen, de laatste knik neem ik zelfs in zijn 2.
Ik heb nu een 2.01.813 staan alleen op mijn chromebook kan ik de locatie niet kopiƫren dus zet de link maar even neer. http://xboxclips.com/ColdzeroNL/screenshots/bd82ac76-b49a-47ff-9730-0bd2c875cefb Heb de downforce iets naar beneden gezet en dat scheelt toch wel. Verder nog 1 bocht in een lagere versnelling genomen en blijkbaar scheelt dat bij elkaar een seconde. Nog ruim 1,5 te gaan voordat ik bij Wiethok en Majong in de buurt kom
Zet je Brake Duct en Radiator helemaal dicht en je bandenspanning heel laag (1.5 voor, 1.7 achter). Na een rondje zijn je banden rood maar je haalt zo 2 seconden van je tijd af.
Wow, ik heb nog nooit met zulke lage bandenspanning gereden. Kan me er eigenlijk geen voorstelling bij maken, maar zal het eens proberen. Gisteren een nachtrace gedaan gaaf
Heb de bandenspanning ook nog nooit zo laag gehad. Zat even te kloten en ging proberen wat er gebeurde als ik het zo laag mogelijk zette. De achterbanden waren na een paar bochten rood dus die heb ik iets opgepompt. Reed na een paar rondjes al een seconde van mijn tijd af, dat terwijl ik de auto helemaal niet ken en de baan ook niet al te vaak heb gedaan. Ben wel benieuwd wat jij er van vindt.
Geinige tip. Ga ik ook eens proberen. Ik kan nog steeds de setup saven dus ik heb er weer lol in. Nu maar hopen dat het zo blijft. Ik kom voorlopig niet met aan de career. Denk toch dat de fout dat mee te maken heeft..
Zo laag jah.. ik zat voor op 2.10 en achter op 2.05. Zal later eens de lage bandendruk proberen.. downforce heb ik zelf op 2voor en 6achter staan dat denk ik idd ook. Daarom voor mij ook geen career meer en bij mij gaat het ook nog steeds goed
2.00.312 dat scheelt inderdaad nog 1.5 seconde. Maar Wiethok en ik gaan niet stil zitten. dus mik maar vast op 2 seconden.