Ik weet niet of ik er nog wel iets af ga krijgen.. tot nu toe niet .. Wat een PIEPwagen.. krijg hem maar niet stabiel genoeg
Ik had een paar weken geleden een tune van de database afgehaald. Volgens mij staat die nog steeds aan. Daardoor is de auto best stabiel eigenlijk maar ik heb het idee dat ik daardoor wel wat snelheid mis. Daar was de bandenspanning overigens wel gewoon normaal.
Ik speel nog wel dagelijks de career zonder enig probleem. Starten jullie je xbox op via instant on of de energiebesparingsmodus? Ik deed het altijd via de energiebesparingsmodus en heb nooit echte problemen gehad. Sinds de patch heb ik hem weer op instant on gezet om te kijken hoe dat nu werkt en dat werkt goed alleen moet ik PC wel elke keer opnieuw opstarten anders zijn TT en die andere competitieve tijdsmodus op slot.
Bij mij is de TT op slot als ik Pcars opnieuw laad. Nu kies ik eerst Forza 5 en direct daarna PCars dan is TT wel actief.
ikzelf ga vannacht op vakantie en kan/zal m'n tijd niet meer verbeteren. Ik ga 'voor mezelf' de deadlines niet verlengen, dat vind ik niet fair naar anderen. Ben benieuwd waar ik uiteindelijk uitkom met m'n tijd! wanneer de volgende Challenge niet stipt om 19u wordt aangekondigd volgende week zaterdag weten jullie dus waar t aan ligt. Ik zal zo snel mogelijk wat van me laten horen tzt! Heb al iets leuks in gedachten.. Beetje anders dan anders
Voor nu 1.49.857 maar xbox life doet raar ik zie mijn screen dump niet terug. De top tijd zal denk ik uitkomen op 1.48.xxx want er zat nog zat ruimte voor verbetering in. Misschien doet het clipje het wel. http://xboxclips.com/majong57/e95d932d-8e3d-4185-a26c-a7cf0601ba43 De screendump is er weer
Nou vooruit dan, omdat het lelijk regenachtig weer is. Kreeg gelijk kramp in mijn kuit van het remmen en gas geven etc, ben een beetje roestig na de verplichte pauze met Project Cars door defecte stuur. Thu_Jul_30_14-15-18_UTC+0200_2015 by blaauwronald, on Flickr
Blij je weer terug te zien. Is het stuur gerepareerd ? Of heb je een andere oplossing gevonden. Ik heb nog wat van de tijd afgedaan. 1.59.307 Kan nog wel wat af. Nog ietsje eraf. 1.59.294 Het kan duidelijk beter maar maak te vaak fouten.
ben er ook wel achter dat timeattacks niet helemaal mijn ding zijn,,... maar voor de fun doe ik lekker mee
Zo is het.. Mijn ding ook niet hoor. Ben je bijna rond met een toffe tijd, raak je net even te ver van de baan en hup laptime invalid.. Argggggggg...
Kijken of ik wat geleerd heb de laatste tijd. BRNO nog eens geprobeerd. 1.59.698 is iets beter. Formule C ook iets sneller. 1.33.915 . Gaat makkelijker dan een paar weken geleden. ( na slechts een paar rondjes )