Sorry.. Maar zo heb ik gelijke gevallen in het verleden ook behandeld. Volgende challenge: Ruf RGT-8 GT3 @ Imola (FULL) Deadline: 19 september 2015; 19.00u
Imola is inderdaad heerlijk. Tracklimits zijn wel streng bij Time attack. Er is toch maar 1 versie van Imola? Door full in hoofdletters begin ik een beetje te twijfelen aan mezelf.
ik dacht ook dat er maar een versie was, maar begon tijdens het typen te twijfelen. Daarom voor de zekerheid 'full' erbij gezet
>Deleted< Post zorde denk ik voor verwarring. Deze post refereerde naar de Cup die Loyall en Asjemenou organiseren.
Zonder tuning. Er ís maar 1 layout op de One 1:48.343 http://xboxclips.com/Surreallistic/screenshots/3b7ee52a-464d-44e5-bd41-1aa97c869d46 Wat een heerlijke bak!
1:44.915 met tune Ik vind de auto hier ook gaaf rijden! Hij gaat bij mij (controller) wel vrij 'hoekig' de bocht om maar dat went wel
Ik heb geen idee of de Ruf beter en sneller op Imola rond te sturen is dan de BMW. Ben benieuwd. Ik ga eerst maar ff de race van woensdag uitrijden en daarna tijd vrij maken voor de time attack met de RUF.
Zachtere anti rollbar voor, lagere diff coast (als dat in pcars kan) en camber op zo'n 3/3.5 voor zetten.
Had een paar weken geleden een set-up van die database geplukt en toen reed hij heerlijk. Weet niet meer precies welke het was maar dat kan ik vanavond wel even kijken.
Ik hen alleen wat basisdingetjes veranderd en hij rijdt al heerlijk imho. Zal het straks eens opzoeken! Met zowel de motor als de wiel aandrijving achter vraagt hij wel een klein beetje z'n eigen rijstijl denk ik. Heel andere configuratie als bijv. De bmw (fr).
Ik heb de RUF zo staan. Dit was volgens mij voor een track die zwaar was voor de linkerkant, vandaar de bandendruk. Het is alweer een tijdje geleden dat ik er mee heb gereden maar volgens mij reed dit wel lekker. Pin me er niet op vast. Alweer een tijdje dat geleden dat ik met de RUF heb gereden.
Dan is de BMW toch nog wel langzamer dan de SLS. De 1.43,9 had ik binnen 5 rondjes dus daar kan nog wel een seconde of 2 vanaf waarschijnlijk.
1:45.973 getuned. Eerdaags wat meer tunen. Kijken of er nog winst in zit. http://xboxclips.com/Surreallistic/screenshots/bf782119-2452-4f0b-87d5-28811b8ae008