Nope. Je tijd moet overigens ook in Time Trial gereden worden om te tellen. (staat in de openingspost) Zo hebben we allemaal dezelfde condities en is het dus het eerlijkst. Zorg er dus in de toekomst ook voor dat als je een foto post, je kan zien dat die in Time Trial gereden is, dat staat in de linkerbovenhoek van het pauzescherm. Als je tijd op de leaderboards staat is het ook prima.
Ok geen probleem, ik heb de openings post niet eens gelezen maar komt goed, ik was even de auto aan het proberen en afstellen en toen kwam ik op die tijd. Morgen in de time trial dan maar
Dat is een rare bug inderdaad. Maar ik denk eigenlijk dat dat alleen visueel is. In Time Trial worden je banden ook gelijk op ideale temperatuur gebracht, dus ik denk dat dat ook het geval is voor de baan.
Ik sta voorlopig op 2:00.9xx (screenshot moet ik nog posten). Vind het zelf een heel coole auto-baan combi
Even snel 1 rondje gereden, 2:03:159. Had paar tunes uitgeprobeerd maar de laatste was volgens mij wel oké. Geen officiële tijd, er komt later nog wel een scherpere tijd met screenshot. Vind het wel een pittig bakje. Met standaard tune heb ik zoveel overstuur bij het remmen... Dat heb ik er nu volgens mij wel uitgehaald, moet misschien nog even de stuur ratio wat aanpassen want hij heeft nog een flinke draaicirkel.
Ik vind het wel een hele fijne wagen. Verder nog niet veel aan de tuning gedaan. Zal er vanavond eens mee klooien.
http://xboxclips.com/ColdzeroNL/screenshots/58fa30b6-eadd-4b65-9ffd-e99102be9bfc Waarom werkt mijn link niet als ik hem in een
Doe je wel echt de afbeeldings url kopiëren, dus niet de link die je zelf gepost heb? http://screenshotscontent-t2002.xbo...dd-4b65-9ffd-e99102be9bfc/Thumbnail_Large.PNG <- Dat is de afbeeldings URL, wanneer je die bij de image knop invoert moet het lukken
dan heb ik dat fout gedaan. Maar als ik op de image klik wil mijn laptop hem alleen opslaan en dan moet ik dus handmatig de url overtypen
Als je rechtermuisklik doet op de afbeelding krijg je dan niet de optie om de Afbeeldings URL te kopiëren?
EDIT: nevermind Ik vind de eennalaatste chicane/bochtencombinatie lastig, omdat je daar behoorlijk bergop gaat. Verder lijken veel bochten best wel op elkaar waardoor ik het in het begin nog best lastig vind om ze uit elkaar te houden. Ik zag dat @Racerblade01 al een heel leuke tijd had staan
Krijg de afstelling niet fijn nog, en merk dat dat echt een hoop scheelt.. Maar leuke baan + fijne auto Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mijn duit in het zakje, moet nog wel werken aan een betere setup want ik kom soms echt traag die bochten uit ivt de ghost van Tender
Dat is al best snel.. Deed jij met pgr3 op de 360 nou ook mee met de competities hier op het forum ??