Ik heb gister nog even een kwartiertje gezeten maar ik kwam niet meer onder de 1.24.5. Is echt een auto waarmee je in de flow moet zitten..
Nog dik 3 seconden goed te maken: Ik hou het denk ik lekker voor gezien.... Constant wegglijden met insturen en uitsturen van bochten....
Ik citeer : 'Also real guys race every race, also when there (< their) season is bad' Wanneer ik tijd vind ga ik ook wat rondjes proberen!
Ik zei niet voor niets dat ik blij was net m'n tijd he dan staat er meestal wel iets leuks op de klokken. Maar je hebt nog tot vrijdag
Zet hem anders op sim-steering De mijne gaat gewoon soepel opzich. Blijf wel weg van de 1e versnelling! Ik gebruik die alleen in de haarspeldbohct
Daar rij ik in z'n 2e weg omdat ik anders wegglijd....constant half gas maar iedere keer zoveel onderstuur....niet te geloven....lijkt wel of me controller verrot aan t gaan is...eigen leven. Zelfs met aanremmen zonder ABS glij ik te ver door
De remlijn is redelijk accuraat hier... Je kunt niet 'zomaar' 5 meter later remmen, dan kom je (zeker,bij die lange rechte stukken) te laat uit. Edit: En ook optijd terugschakelen he! Ik pist vanavond een video van m'n rondje 2:22!
Ik rem zelfs een paar meter eerder en dat redt ik het net wel of net niet....heel apart. Merk wel dat uit die 2.25 komen lastig word voor mij
Dat rondje 2:22 zoals beloofd! http://xboxclips.com/AZT B Tender/16aa19b5-cbb9-44e6-974e-8bc50bb98d23 Ik heb hem nog eens teruggekeken... Van onderstuur is niet heel erg sprake vind ik. De eerste bochten zijn heel erg opletten met de hoogteverschillen daar, maar daar heb ik het al over gehad. Ik rijd redelijk agressief in deze auto, door relatief vroeg (een beetje) gas te geven uit bochten, en daarmee bijna(!) een drift opwekkend, kun je het onderstuur van de auto denk ik redelijk voorkomen (sim-steeren ftw) en vlot te bochten uit knallen. Jullie zullen me bocht 8 enigszins zien afsnijden, dat kan/mag daar een klein beetje zonder dat hij dirty wordt, maar dit levert (heb ik getest) uiteindelijk weinig tijd op tov een bocht 8 die helemaal binnen de lijntjes blijft. . Je komt daarmee namelijk iets vervelender uit voor bocht 9. Ten slotte valt er over het algemeen veel tijd te winnen wanneer je die snelle dubbele bocht rechtsaf, op 2/3 van de baan, beheerst!
Ik vanavond ook nog eens. Nu ligt de 2:21 zelfs in de buurt.. + Het aantal ingediende tijden vind ik nog een beetje tegenvallen
De volgende wordt makkelijker om in te stappen denk ik! Suggesties,blijven welkom natuurlijk. Maar ik zit te denken aan de gt86 die straks in Loyalls cup wordt gebruikt (met verplicht loyalls setup erop). Je zat zelf wel al heel snel op een nette 2:24. Die vond ik in het begin nog,lastig om te verbeteren.