Ik dacht ga niet moeilijk doen.. Ik zet gewoon neer zoals ik me gears heb staan Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Je kan in My Garage die setup laden en dan voor individuele circuits opslaan, als je die dan bijvoorbeeld opslaat voor een circuit als Azure Coast kan je daarna ergens verder tunen. Als je dan die oude setup terug wil kan je onder Load Setup de setup van Azure Coast terugzetten en weer aanpassen/opslaan voor de track waar je vervolgens op wil rijden.
Het oefenen was leuk gisteren, al valt inhalen hier niet mee vond ik. Het tempo ligt (voor zo'n lange baan) denk ik ook redelijk dicht bij elkaar, dus ik heb er zin in! Vanavond haal ik een nieuwe headset jongens!
Voor zo'n lange baan waren de gaten bij de finish mooi dichtbij elkaar. De top 6 zat binnen 11 sec.. als dat zondag ook zo gaat beloofd dat nog een mooie spannende race te worden. Beter man!! Kunnen we je weer normaal verstaan Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Argh...jammer ik moest werken. Ik ga nog ff testen of medium of hard slicks nog een optie zijn met het koel hazy weertype. Ik heb ook zin in de race. Vanavond/vanmiddag ga ik nog ff wat rijden/oefenen.
Op de een of andere manier verlies ik de auto vaak in het éérste rondje bij het aanremmen voor de eerste chicane op het lange rechte stuk. De rondjes hierna is de auto er net wat stabieler. Heb er over nagedacht en ik vermoed dat banden én remmen nog een tikje aan de koude kant zijn de eerste ronde waardoor ik net ietsje minder grip heb misschien (banden) en nog net wat minder vertraagd ben als ik op m'n normale rempunt begin met remmen (koude remmen). Dusssss misschien maar een metertje eerder remmen zondag in rondje 1 daar
Eerste chicane is al vlak na de start die krijgt eerst een heel flauw bochtje na rechts en dan chicane.. als je die flauwe bocht te snel neemt verlies je ook sneller de achterkant bij aanremmen chicane Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk