Ik ben redelijk tevreden. Heb nu een setup waarmee ik constant 1:25 kan rijden en die niet direct uitbreekt in op de curbs. nu even in de regen testen Edit: Regen is echt super leuk om te doen! 1:30 is zeker te halen in de regen, ik verknoeide in mijn snelste ronde een curbstone bij de exit van bocht 2.
Volgens mij ben je geen liefhebber van regen, of Interpreteer ik de signalen verkeerd? Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
FF DOLLEN IN PUBLIC LOBBY. dIE COrVETTE LOOPt hard. Na twee rondjes werd die Corvette coureur al zenuwachtig.
Wat een klote baan!! Kom nog niet onder de 1.24. Zit nu op 1.24.091 Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heel herkenbaar. Heb nu er al dik 100 rondjes opzitten, maar onder de 1:24.1 kom ik niet Ik blijf de lijnen in de laatste sector lastig vinden. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI SCL-L21 met Tapatalk
Tja maar niet snel genoeg om jou bij te houden.. mijn hoop is dat je morgen kut races hebt Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat jullie nog zoveel tijd hebben om te oefenen. Sinds The Division is het mij nog niet gelukt om pCARS op te starten. Hoop morgen nog even wat rondjes te rijden voor de race. Verwacht niet zoveel van de races.
Ik heb alleen gister avond wat lopen prutsen aan die wiebelbak.. Misschien vanmiddag of vanavond nog ff wat aan kloten. The division is idd een vette game.. kost me mijn nachtrust hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heb de RUF inderdaad al 2 weken niet meer aangeraakt. Maar weet dat ik toen een chille setup had dus hoop aan de training vanavond genoeg tijd te hebben om te 'ontroesten'. Hoop dat ik race 1 haal trouwens. Ga vanavond uit eten... vroege shift dus ik hoop het en anders lukt race 2 sowieso
Laastste test-sessie in public lobby 24 ronden. Om de banden te testen. Banden sparen door de eerste 18 ronden een rustig tempo te rijden en dan de laatste 6 ronden te knallen. En dan zijn de banden op bij mij. Ik ben alleen ongerust over mijn fameuze slechte starts en daarna de 1e bocht.
Poleposition op deze baan is toch niet ideaal. Pos. 2 start in de binnenbocht en gunstiger voor bocht 2. Ik heb zin in vanavond. En om minder schade te rijden heb ik gisteren een 3mm aluminium skidplate gemaakt voor onder mijn auto. Hoop dat dat effect heeft als ik naast de baan kom