1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rv members gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rv leijnse, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

Voor de mensen die het niet snappen we zijn geen pro clan. We zijn een clan die pro willen worden als wij een pro clan waren hadden we hier niet gepost toch?
    We zijn een clan die pro willen worden er voor trainen. Maar wel alleen Nederlanders in de clan willen. Een Nederlandse cod4 pro clan is er nog niet.
    Maar wat ik wil zeggen is dat ik weet waar ik mee bezig ben. Maar jullie denken ik uit mijn nek lul. maar ik ben vaker met anderen spelen op professioneel niveau geweest.
    En Nanzo dankje wel jongen!! who the fuck are you.....

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Proffesionele instelling:cool:!

3. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

ja zullen we jou is mooi gaan afkijken met ze allen dan kijken hoe pro we blijven ;) en ik wil pro worden ben het nog niet

4. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was een positieve opmerking hoorO-)!

5. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

dankje wel :) toch fijn dat er nog mensen zijn diehet begrijpen dan :)

6. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou zelf ook vroeger een clan beginnen, je weet wel met zo'n www.moonfruit.com website etc:cool:. Nooit erg een succes geworden. maar ach het gaat om de gezelligheid en als je leuke members hebt en je speelt goed. Kan je altijd nog matches gaan spelen, sponsors zoeken._O_

Succes*)!

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon een persoon die al een paar jaar lang op XBW rondhangt/post.
    Waarom ik hier post? Nou omdat ik ook een tijdje in wat clans enzo heb gezeten. En nu zie ik hier dat veel mensen jullie een beetje belachelijk proberen te maken omdat jullie wat willen opstarten. Het irriteert me eigenlijk dat ze een probleem van jullie clan maken. Thats it dus niet zo vijandelijk;)

8. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die wat tegen beginnende clans hebben zijn gewoon zielig vindt ik:cool:!

9. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

juist iemand waar mee we kunnen praten :) haha

10. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

We beginnen over nieuw :) iedereen snapt wat er bedoelt word met de post iedereen weet wat en hoe Rv in mekaar zit....het vergelijk van Rv met een pro clan zoals SK gaming is over ?
    Voor de laatste keer dan om het af te leren.

:b:

Rv Members Gezocht

Royal Veterans
    game type:
    Search And Destroy

team:
    Rv Leijnse
    Rv Gilby
    Rv silo
    Rv suger free

We zoeken nog DRIE ""top"" members.
    Waarvan wij verwachten:

Ervaring
    5.1 headset !!
    5 keer per week online
    4 uur min per dag online
    Gedreven om ervoor te gaan
    Leer ijverig voor tactics
    Zijn eigen twist en weet over de game willen delen met het team
    Erg belangrijk Team Spirit

Ans idee en wat we willen bereiken:
    Team play
    Toernooien
    MLG pro circuit
    Lan party`s
    Gewoon de besten worden in alles wat we KUNNEN
    en boven all gezeligheid en lol met elkaar

waar we ons ook erg mee bezig houden is call of duty modern warfare 2
    hoop wat relaxen mensen te kunnen vinden en hoop nog veel van ons te kunnen laten horen

Royal Veterans

11. Kenzzzzz

Kenzzzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wens je succes, het wordt een lange zware weg, vergeet niet dat de kans groter is dat het een flop wordt dan de kans dat het een succes wordt.

12. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

dankje, zolang het helen team er voor wil gaan kom je een heel eind daarom zijn er ook duidelijke afspraken en we hebben nu al een heel hecht team verband we hebben elkaar ontmoet spelen al lang met elkaar.
    enigste wat we nu nog nodig hebben is 3 meer members die het zelfden denken als ons :)

13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tip : Probeer nu eens eerst met de members die je al hebt een goed team te maken. ( Hierbij bdoel ik niet dat je dat niet hebt hoor:p) En laat ze goed proberen te samenwerken, coveren etc :cool:. Als je dat allemaal geregeld hebt ga je nog langer samen spelen enz. En dan pas recruit je nieuwe mensen. Zo heb je sobiezo al een goed team:D!

14. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

doen we al :) we spelen alemaal al heel lang samen

15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal het wel goed komen verwacht ik;)!

16. EffeX PasSoA

EffeX PasSoA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is allemaal wel leuk en aardig , maar hebben de members in jouw team geen werk/school?
    minimaal 4 uur per dag online gaat denk ik niet erg goed lukken . Ik vraag me ook af: er staat verplicht 5.1 headset , als je een speler tegenkomt die erg goed is en jullie carried , maar een gewone headset heeft dus geen 5.1, wordt ie dus niet aangenomen?
    Kan je hier wat verduideling over geven?
    Anyway , GL:)

17. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

de 4uur per dag valt best mee maar als je graag wilt weten dat als iemand een dagje niet online is of maar 2 uur dan zal ik niet zeggen je mag niet meer in Rv zolang je maar op de vaste training dagen online bent ik wil actieve members geen members die een keer online komen en denken dat we ff snel een match spelen en weer weg kunnen gaan, daar creƫer je geen team spirit mee en wat betreft de headset ik kan zien waneer mensen domen fouten maken door het geluid als die genen goed is echt goed is zal hij kunnen joinen maar in de loop van Rv recruit naar member zal er een headset moeten komen.
    ik denk dat iedereen die een headset heeft en cod4 speelt 100% zegt dat je het nodig hebt vooral in matches maar als iemand een dolby surround thuis heeft staan of hij hoort zonder dat alles nog steeds iedereen lopen en ik zie als ik me kijk op zijn beeld dat hij geen fouten maakt op het geluid, dan hoorje mij niet klagen :thumbs:

18. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah effex hou jij je mond maar:) Jij gaat zelf lui bannen van je website als je ze beter dan je zijn :cool: haha!

19. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

haha ook een manier om de besten te worden toch :)

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina