1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rv members gezocht

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Rv leijnse, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoshGFX

MoshGFX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dit voor mij vertalen.

Ik wil niet lullig doen ofzo maar een (heel klein) beetje nederlands kunnen is toch wel verreist. Je klinkt echt als een marokaan die net nederland is binnengekropen (niks tegen marokkanen). Misschien moet je eens komma's gebruiken ipv coma's.

Ik speel nog steeds CoD4 (jep de PU clan bestaat nog steeds). Ik voeg je wel toe, misschien kunnen we een matchje doen.

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  2. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

jongens ben lang genoeg aardig geweest zak in de strond met je coma`s en ga vrienden zoeken op msn vriend kijken of je dat wel kan volgen en dat is ook ZONDER coma`s

Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2009
  3. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

oja niet lullig bedoelt trouwens _0/

4. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    22 jaar en zulk taal gebruik. Je zal het vast ver gaan schoppen in het leven. Verder, behoort iemand van 22 niet een vriendin te hebben en een volledig sociaal netwerk te hebben opgebouwd(real life, dus geen msn-vrienden uit Taiwan)? 4 uur online per dag op je 22ste is echt no-life sorry.

Vraag me uberhaupt af wat je hoogst genoten opleiding is als je mensen durft te verbeteren terwijl je zelf amper de nederlandse taal beheerst.(indien je dyslectisch bij voorbaat mijn excuses al lijkt mij dat onwaarschijnlijk).

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd_O_

6. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En het meest hilarische is, hij neemt zichzelf nog serius ook:lol:.

7. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je mag niet dubbelposten!

8. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    kansloos....

9. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

je kan doen en zeggen wat je wilt maar uit eindelijk ben jij de zielige flikker die hier op xboxworld.nl komt en denk mwa die jongen gebruikt zijn comatjes niet laten we er is over zeiken 25jaar en jij komt praten tegen mij pff hoor jij niet voor je kind te zorgen jongen en je xbox op zolder hebben staan of woon je nog steeds bij mama en papa en vriendin ik denk dat jij een 25 jarige maagd bent die zijn pik alleen nog een banaan heeft leren douwen door een filmpje van youtube mijn netwerk? dik in orde maar er zijn ook mensen die werken om 5uur thuis komen douchen eten ff game en weer vroeg naar bed moeten om dat ze om 5uur weer op moeten en in boven staande bericht zie je denk ik wel dat ik al zeg kom een keer niet online zeik ik niet over maja zielige hond ga eerst je eigen leven verbeteren en kom dan naar die van mij kijken en dan bedoel ik kom kijken niet zielig op een formpje komen posten 25 jarige sul en yup geen coma`s voor deze post dus probeer er maar wat van te maken geef er geen flikker om heb je dat nog niet door ? \o/

10. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff game is 4uur bij jou?

Echt kerel, ik hoop dat je moeder veel moederliefde kent...
    Schitterend dit. Je kan zeuren wat je wilt vriend. Maar met jou instelling woon je nog thuis met je 30ste ;). Grow up.

btw leven beteren? Ik heb mn huisje boompje beestje inmiddels al lang op gebouwd. Twijfel ten zeerste of jij dat uberhaupt ooit voor mekaar krijgt. Verder hoe diepgaand jij op mijn reactie ingaat(met alle zijsporen)zegt meer over jou als over mij...

Moet zeggen dat het wel een heel groot offer voor je is om iemand een avondje vrij te geven haha...
    Dat is erg sympathiek van je haha...

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op dit forum behandelen we elkaar met respect. Ben je het niet eens met de inhoud van iemands bericht, rapporteer het dan i.p.v. op bovenstaande manier te reageren. Tevens verwachten wij ook dat mensen aandacht besteden aan de opmaak van hun bericht. Niet foutloos of iets dergelijks, maar wel prettig leesbaar.

12. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

nou heb ik geluk dat ik geen chinezen letter typen heb dan he , .. ,""" ? !
    admin als jij denkt van nou die jongen die is fout bezig dan wil ik wel weten waar dit forum over gaat met zijn regels als ik iets post en je komt mij afzijken hoef je niet te verw8ten dat die genen aardig blijft of zie ik dat verkeerd en als nog bleef ik aardig maja helaas ben ik van de straat dus wil ook geen discriminatie daarover zien

twisted kom niet lullen met je boompje beesje alles je kan je zelf nog niet eens onderhouden en ik ik woon al op mezelf dus zoals ik al zij ga eerst je eigen leven verbeteren en kom dan naar die van mij kijken en dan bedoel ik kom kijken niet zielig op een formpje komen posten 25 jarige sul ik hoor je kind al roepen zet je xbox uit en doe is een keer iets voor je vrouw

/Mod Je mag je verdedigen, maar zoals Arjan al zei behandelen elkaar hier met respect en iemand anders persoonlijk aanvallen is dat duidelijk niet, en dat allemaal omdat je te lui bent om je pink te gebruiken... . Hiermee heb je wel duidelijk je eerste OW mee verdiend. - Pegas

13. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel werkelijk. Hopelijk loop ik je een keer tegen het lijf:).

14. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

,.

15. Twisted

Twisted Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    mocht dat echt je nummer zijn heb je nu een paar sms'jes van Jamba ontvangen :D

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    /Mod Mensen, nu terug on-topic of je krijgt een mooie splinternieuwe OW van het bouwjaar 2009. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb... .

En leijnse, gebruik nu eens aub je pink eens wat. Zoveel moeite kost je dat niet en het bespaart de lezer de moeite om je berichten nog eens drie keer te lezen voor ze begrijpen wat er in staat.

18. Rv leijnse

Rv leijnse Guest

maar je bent echt zielig zie ik geef mij jou adres kom wel naar jou toe en die smsjes die schit doet het niet bij heb ik een blokering voor haha doe wat je wil ga de helenn8 door geen probleem maar geef me wel je adres want zie dat je de moeiten waart bend om een keer koffie te komen drinken

/Mod Dit zie ik nog door de vingers omdat je mijn waarschuwing er waarschijnlijk nog niet stond toen je dit bericht aan het typen was. De berichten die hier onder komen zal ik echter niet door de vingers zien.

En gebruik je pink! - Pegas

19. Rv Sugar Free

Rv Sugar Free Royal Veterans

Leuk Bevonden:
    0
    Wil er even op wijzen dat je de topic leest. En vanuit daar begint met de OW.
    Ik snap dat het allemaal beetje raar is maar kan me helaas niet zomaar laten afzijken. Dan nu die jamba berichtjes die ik krijg yup eigen schuld van me nummer maja wat zou jij doen?

20. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    hahaha, ik vind je niet vaak grappig maar deze is toch wel master_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina