Holy tering als dat echt waar is. Als we al echt zulke graphics kunnen krijgen in launch games....ooooh my.
Ik denk dat het niet per se gameplay is maar een cutscene die ingame rendered is. Want zó veel animaties die zo vloeiend gaan? Dunno.
Tenzij het net als de E3 footage doorgaat in gameplay en het er net zo goed uit ziet. We will see soon.
Nu moet de game nog tof zijn om te spelen! De combat schijnt te vergelijken zijn met Batman, die combat is erg vet maar die game bied ook veel meer dan alleen maar toffe combat.
Damn die muziek is fucking nice en het verhaal lijkt me eerlijk gezegd echt interessant. Die graphics...tja....sick sick sick, simpel zat. Qua gameplay is Geoff Keighley ook onder de indruk:
Op gamersyde staat nieuwe gameplay van de co-op mode www.gamersyde.com/news_pgw_ryse_video-14783_en.html
Gamersyde brengt altijd top kwaliteit en nu weer. + Schittterende omgevingen + Nice details op de character models, je ziet de vijanden echt een pijnreactie geven + Armen en benen afhakken, koppen straks ook i hope? + Kleding beweegt mee in de wind, is dus niet statisch + Mooi scherp, weinig tot geen aliasing - De character's loop/ren animatie. Houterig is het goede woord ervoor? Niet zo realistisch als een Assassin's Creed, Watch Dogs of GTA V bijvoorbeeld qua dat. Enneh...wel benen en armen afhakken, maar echt te weinig bloed vloeit er rond...i wants to see lots of blood.
Zag het er net zo uit als die Gamersyde footage? Want voor een co-op/MP mode vind ik dat echt wel nice hoor. Gaat mij sowieso om de singleplayer. Verwacht dan ook niets anders dan singleplayer volgende week bij GTTV.