1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ryse: Son of Rome

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 13 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gebeurd bijna altijd hoor. In echt zijn ze een stuk verder.
    Bij BF4 zie je ook wat glitches soms tijdens de livestream. Dat was bij BF3 ook en zelfs nog bij de Beta en dan in de uiteindelijk versie die je speelt is het allemaal goed. Veel versies die geshowed worden en die je speelt zijn altijd een paar builds oud.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Alsnog wedden? :+
     
  3. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    inderdaad. helaas zijn er daarnaast ook veel spellen met release die alsnog glitches hebben. Dit wordt ook vaak gefixed met updates enzo.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mijn preview van Ryse die we vorige week gezien hebben @MS en Crytek tijdens GC.

    ----

    Samen met mijn college gingen we een klein kamertje binnen en er stonden twee HDTV's en een X1 console. Mijn collega zag het nog niet, maar ik wel. Ryse stond al aan. De protagonist Marius stond in een groot grasveld, grassprieten die allemaal per stuk bewogen, prachtige diepe kleuren en het deed me eigenlijk gewoon denken aan die groene gebieden in Oblivion, maar dan echt next-gen zeg maar. Het ging hier echter om een test level, maar het zag er echt fenomenaal uit.

    Deze presentatie werd in een test level getoond om te laten zien hoe het combatsysteem nu werkt en hoeveel beter de A.I. is. Vijanden zullen niet braaf op hun beurt wachten om je aan te vallen (Assassin's Creed) maar zullen proberen om je te omsingelen en te irriteren. Vergelijkbaar met de Batman games. De QTE knoppen waren weggehaald, maar de (optionele) executies zitten er nog wel in. We zagen armen afgehakt worden en op mijn vraag of er ook koppen gaan rollen zei Crytek dat dit wel zal gebeuren later in de game.

    We zagen vijanden gespietst worden in soort puntige obstakels, er werd met speren gegooid. Executies zijn dus optioneel en je kunt vijanden dus ook op andere manieren afmaken en dus niet perse in slowmo. Ik vroeg aan de maker of Ryse puur een hack & slasher is of dat het een beetje action adventure elementen zal hebben waar je moet klimmen en exloreren. Er werd mij verteld dat er genoeg geklimd zal worden en dat er ook genoeg exploratie was. Om dat te tonen lieten ze een ander test level zien die nog adembenemender was dan het eerste test level. Een soort bos, bijna jungle achtig gebied, lijken op de grond en hangend aan bomen. Schitterende lighting en detail, prachtige water effecten en eindelijk GEEN korrelige schaduwen meer. Toen ik vroeg of dit soort levels ook in de story zullen zitten, met dat schitterende gras en bos, zeiden ze ''even better''. Ze lieten ook weten nog steeds met de graphics bezig te zijn, want die moisten gewoon nog beter. Wij allemaal hadden zoiets van....nog beter?!!!!

    Toen lieten ze de MP even zien. Gladiators in het Colleseum. Er kan gebruik gemaakt worden van death traps en we mogen veel user content gaan verwachten. Er zal een MP progression system zijn en ook character customisation. Items kunnen worden gekocht met ingame geld of echt geld. Er zal een dag/nacht cycle zijn en ook weerseffecten. Hopelijk ook voor de SP, maar dat ben ik vergeten te vragen helaas.

    Ik had het echt niet verwacht na de E3 beelden, die gewoon echt mooi waren. Maar niet zo mooi als dit, holy shit zeg. De kans is best groot dat de MP mode niet heel erg special zal zijn, maar als Crytek de waarheid sprak over genoeg exploratie en niet alleen maar vechten...dan kan deze heel vet worden. Grafisch by far de mooiste next-gen game van GC en het was goed om te zien dat er een X1 stond en niet een PC of wat dan ook.

    De MP op de normale beursvloer toonde niet de echte grafische kracht van deze game. Wat wij zagen achter gesloten deuren echter wel. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed

    Ben erg benieuwd, helaas hebben we geen nieuwe sp beelden gezien, want wat jij nu verteld klinkt erg goed!
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Goede watereffecten ja? De multiplayer demo op de Gamescom had dit niet echt anders.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft het toch ook over de SP mbt het water.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Ik denk dan ook echt dat de SP veel mooier zal zijn dan de MP. Had echt niet verwacht dat we dit gingen zien, maar Crytek zijn echt wizards op dat vlak. Het gebied bij E3 was behoorlijk grauw en grijs en donker, maar dit was kleurrijk en echt schitterend.
     
  9. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhu, daarom zo verbaasd ;)


    Maar wat jij hebt gezien is dus nog niet publiekelijk getoond?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies man. Op de normale beursvloer stond echt alleen maar die MP arena build en dat ziet er echt niet heel speciaal uit in de videos. Wat wij zagen was een test level en op mijn vraag of we ook zulke mooie gebieden kunnen verwachten in de story, kregen we te horen dat die er zeker in zullen zitten en zelfs nog beter. En we kunnen dus nog mooiere graphics verwachten, holy crap.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Sorry Bigkabuto maar ik neem het allemaal met een flinke korrel zout. De beelden die tot dusver op het net zijn verschenen liegen er niet om en spreken jou verhaal nogal tegen.
    Leuk overtuigend vertellen, dat kan je wel.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Beetje triest dat je nu zo gaat reageren.

    Nogmaals..want je leest overduidelijk als een kip zonder kop: De beelden die ik heb gezien, daar zijn geen videos van te vinden op internet. Het is er gewoon niet. Je had serieus beter kunnen en moeten lezen, want ik zei ook dat deze beelden veel mooier waren dan de MP beelden die van de normale showfloor kwamen. Jammer dat dit niet gefilmd mocht worden, want het was echt schitterend. En mijn collega zal dit beamen in de preview die hij deze week online zal gooien.

    Maar ik weet allang wat er gaande is. Meneer Bigkabuto die altijd extreem enthousiast is over bepaalde games, die kan gewoonweg alleen maar overdrijven, i get it. You will see though. Wat voor baat zou ik er überhaupt bij hebben om hier maar wat te lopen verkondigen? Heb ook geschreven dat ik best verbaasd was dat het zo mooi was, want zo mooi was de E3 build nou ook weer niet......dus tja...nou jij weer. :)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ik zie niet in hoeverre mijn reactie nou weer triest is.

    Ik heb begrepen dat de beelden die jij hebt gezien, niet op het het te vinden zijn ja. Ik kan heus wel lezen. Maar wij, het normale publiekelijke volk, hebben enkel de beelden gezien die tot dusver naar buiten zijn gebracht. En wat zien wij daarvan? Een tot dusver middelmatig ogende QTE game, met aardige graphics, maar waar flink, heel flink, nog wel het een en ander aan te sleutelen valt. Ik vind het in het algemeen altijd aardig gek, dat wanneer een developer hun game promoot, ze dan niet gewoon een laatste, stabiele versie promoten. Want die crap die ze op Gamescom onder het normale publiek showden (MP) is ook om te huilen. Hakkerige animaties, water wat er dramatisch uitziet, verder wel 'next gen' ogend, maar in mijn ogen meer techdemo achtig, waarbij de nadruk wel erg ligt op alles zo goed en zo strak mogelijk oppoetsen. Diezelfde build gaan we straks hier in Nederland op Firstlook weer zien.

    Verder, je geeft het zelf al toe, je bent vaak enthousiast over games. Daar is helemaal niks mis mee. Je kan het serieus leuk vertellen. Ik, samen met menigeen op dit forum, raakt er enthousiast van. Maar nogmaals, ik neem het allemaal tot dusver met een korrel zout. Daar is ook niks mis mee, immers, nogmaals, de beelden die tot nu toe naar buiten zijn gebracht poepen erg veel poep. Het is dan ook moeilijk om te geloven dat jij beelden hebt gezien die de gebrekkigheden die tot nu toe zijn getoond volledig wegstrepen. Ik ben dan ook erg benieuwd, voor een game die al schijnbaar eind november uit moet komen, in hoeverre dit verbeterd gaat worden. Dan zou ik als uitgever denken (het lijkt mij dat de game al in een vergevorderd stadium is met die datum in het achterhoofd), laat die versie dan ook aan het publiek zien, want de reacties onder het publiek zijn tot nu toe sterk verdeeld. En natuurlijk zeggen die developers verder 'even better', ze gaan moeilijk zeggen van niet. :+ Gezien de helft van de 360 community de One inmiddels al heeft gedropt en niet van plan is hem snel aan te schaffen (volledig terecht overigens), zou ik als developer maar even als een malle die game promoten om zoveel mogelijk sales nog binnen te harken. Maar dan wel op een goede manier. En niet adhv een gare alpha build. Maar dat schijnen ze dus wel vaker te doen aldus Hybrid, en dat is ook zo.

    Wat ik zie is gewoon een tot dusver redelijk middelmatige hack-and-slash QTE game, die de kracht van de One wel toont, maar nog lang niet volledig benut en meer oogt als een soort techdemo (denk eens aan al die zwaar opgepoetste games tijdens het begin van de release van de 360), die hooguit zevens gaat scoren. Maar goed, we zullen zien.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2013
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond de animaties in de E3 demo eigenlijk best wel goed :eek:! Het gaat hier natuurlijk wel om het feit dat we je moeten geloven, wat kennelijk moeilijk is :+.

    Zelf vind ik het dan weer jammer dat die demo die jij gezien hebt nergens te vinden is. (tsja closed doors) Aangezien het wel erg veel belovend klinkt! De MP voelt helaas wel een beetje als een verplichting aan, iets waarvoor je de game toch niet haalt.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje jammer die reacties naar Kabuto. Hij heeft meer recht van spreken momenteel en wat die allemaal verteld zegt IGN ook.


     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ik ben gewoon wat meer sceptisch aangelegd.
    Laat het dan gewoon zien, Crytek.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap het ook niet. Waarom zo een gare mp footage video toneb
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Wel een gemiste kans, ik vind WIP footage vaak erg interessant.

    Al weten we allemaal hoe de beelden van de alpha van Aliens: Marines eruit zag... Ook erg zonde dat we nu wel weten hoe Fable Legends gaat spelen maar geen idee hoe het eruit ziet, je hoort alleen maar journalisten erover dat het er geweldig uitziet! Ma'ja... beelden please :+
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ja maar dit is different.
    Ryse komt over 2 maanden al uit.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    True, maar ik ben alsnog benieuwd naar die beelden van Fable.

    Ach, net zoals de One is Ryse ook gewoon verkeerd gepresenteerd... ik wil graag meer weten van deze game en vooral zien. De MP trailer, tsja dat is niet iets waarvoor ik deze game haal.

    Dit moet mijn paradepaardje worden als ik mensen m'n One show! Waarvan je echt dat next-gen gevoel krijgt. (grafisch dan) De verhalen zeggen momenteel van wel, maar de beelden ontkrachten het.
     

Deel Deze Pagina