Alleen de camera is echt fucking hysterisch.. niet zo zeer met de slowmo's maar meer met hacken & slashen..
Ik vind het er erg goed uitzien daarom. Vraag me wel af of je altijd alleen bent? Zou het tof vinden om à la de Viking-game met grote groepen tegen elkaar te vechten.
Wow dat filmpje ziet er goed uit low res maar je ziet dat het er toch prachtig uitziet, combat lijkt me ook vet, ga deze halen met launch
Wat ziet deze game er gedetailleerd uit. Dit wordt echt een game waarbij mensen zoiets hebben "wtf dit is dus next-gen" Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Nou hopen dat het een succes word dan want een beter uitgewerkte sequel in een klassieke ridder setting lijkt me dan wel weer potentie hebben
Ach, grafisch zal het wel top uit zien, alleen die ridder periode doet me tegenwoordig veel meer dan die Romeinen. (mede dankzij Game of Thrones) Maar wie weet ben ik blij verrast door Ryse als ik hem opstart .
Echte 1080p beelden http://assets.crytek.com/asset-bank...rtDescending=false&filterId=0&repurpose=false
Ziet er zeer goed uit. Alleen het bloed vond ik nogal een 'plastic' look hebben. Kan het niet beter omschrijven, maar er ligt nogal een cartoony stijltje overheen.
http://www.gamersyde.com/download_ryse_son_of_rome_combat_trailer-30798_en.html De download van de 1080p versie. Zo even checken nm: de link hierboven was ook al een DL, my bad.
Jazeker, maar tussen oude en nieuwe build zit nauwelijks verschil. Lees de commentaren maar eens. Daar zit ook iemand bij die een tijdje met 3D CGI heeft gewerkt, volgens hemzelf. En hij gebruikt een aantal vaktermen die voor mij voldoende overkomen om deze game niet voor het grafische aspect te kopen, al is het natuurlijk wel erg mooi. Ik ben alleen nog lang niet tevreden over de gameplay en qua controls oogt hij mij ook veel te simpel. Ik denk dat, ondanks het mooie plaatje, dit wel eens de eerste flop op de One kon worden. Als liefhebber van Geschiedenis hoop ik natuurlijk dat ik het verkeerd heb.
De commentaren? Iemand die zegt dat hij in de CGI gewerkt heeft? "Vaktermen"? Heb je een bron Yellow? Ik geloof namelijk dat dit spel juist een grote verrassing kan worden.
Ik zie het verschil wel, en ik zie geen kwaliteits verlies. Ze hebben gewoon het balans veranderd, betere lighting en performance over een aantal meer poly's. Deze kan kan niet beoordeeld worden omdat we er bijna niets van zien
De gameplay ziet er tot nu toe vrij standaard uit, maar zoveel echte gameplay beelden hebben we nog niet gezien. Tot nu toe ben ik grafisch erg onder de indruk en lijkt het me gewoon een prima launch titel om te spelen. Wie weet kent deze game meer diepgang dan dat we nu zien.