pfff uit bed komen voor een spel...hoe gek moet je dan wel niet zijn... Dan wacht ik wel een dagje of 2, ik heb me die maanden daarvoor toch ook weten te vermaken met die andere spellen. Ik heb het dus nog nooit gedaan, en ik zal het ook nooit doen (is trouwens ook veel te donker en koud ) dus ik sluit me hierbij aan:
ik zou dat echt wel doen weet je hoe lauw dat is fucking moe met een aantal vrienden voor de winkel staan om 12 uur in de nacht en dan meteen naar huis om te spelen en dan om 8 uur in de ochtend dood neer vallen.
Tuurlijk zou ik dat doen, anders ben je geen echte fan, als je dat er niet voor over zou hebben. Voor bijv Ninja Gaiden 2 zou ik zo lang opblijfen totdat ik hem heb. Of Halo 3 en Forza 2 uiteraard.
Ben gek, ik droom dan nog wel een nachtje over die Game dan Leuk voor de winkels natuurlijk, zo was m'n zus ook een keer snachts naar de winkel gegaan voor een Harry Potter boek. Opzich is het nog wel te doen, want 12 uur is eigenlijk niet zo laat. Tenzij je daarna nog tot in de ochtend gaat spelen.
Uh ik zou wel om 12 uur snachts uit me bed gaan voor de ps3 of een vette game zoals halo 3,mass effect,gears of war of dead rising. Trouwens ik ga bijna nooit voor 12 naar bed
dit is toch niet gezond,, dan wacht je zoveel maanden (jaar) op een game en dan 1 dag langer wachten kan niet. Er is een leven naast gamen
Leven? Zit daar een reset knop bij? Trouwens, zou het zeker wel doen. Zoiezo om dat gewoon een keer mee te maken bij games zoals Halo 3, GoW. Maar dan zou ik liever met bijv. een andere gast gaan & dan gewoon lekker relaxen, ben toch om 12 uur snachts meestal nog wakker(tegen m'n zin, of vanwege voedselvergiftiging, he mam! Leer eten maken! ) Of je koopt 2 exemplaren, laat er 1 aan iedereen zien waarna je 'm kapot slaat met een moker... Kijken hoe ze dan reageren (ja, sommige filmpjes...).
voor De echte race simulatie Forza Motorsport 2 kom ik meteen me bed uit een echt footy ook wel -fifa07 -pes6
Ik zie het probleem niet om zoiets om 12uur 's nachts te doen. Ik houd regelmatig met vrienden Lanparty's die 's morgen om 10uur beginnen en tot de volgende avond 6uur duren zonder te slapen. Om dan een keer om 12uur naar een winkel te gaan kan dan ook wel EDIT: Dit is geen onzin, vraag maar aan Toxinshell, N.E.R.D of DeathPsyco.
Maar zouden jullie het ook echt intressant vinden, dat de meeste niet om 12 uur op bed liggen begrijp ik ook wel. Maar zou je om 12 uur 's nachts naar de winkel komen om dat spel op te halen? En we praten dan trouwens wel over een stunt, zo ook in de prijs dus.
Vroeger wel eens gedaan, maar nu is dat overbodig doordat ik het een dag (dagen) van tevoren krijg. Toch wel handig om bij de Frs te werken
Ik kan me herinneren dat er ooit zo iets was ivm Harry Potter deel 5. Een boekhandel stuurde een brief naar mij waar bij je Harry Potter deel 5 kon ophalen om 1 uur 's nachts. Ik was toen weliswaar wel een die-hard Harry Potter fan.. maar ik had de mogelijkheid om ruim van te voren te bestellen waarna ik op de dag waarop het uit kwam (16 juli?) kon komen ophalen. Ja, dan ga je natuurlijk niet 1 uur 's nachts naar de boekhandel.. maar gewoon 3 uur s' middags. Maar voor een boek vind ik het toch een toch een beetje die-hard. Maar voor een spel als halo 3.. ik zou dan toch een uitzondering willen maken.. Ik zou het misschien overwegen als het een mooie zomernacht is. Ik bedoel, er is een tjill summer breeze.. het is niet al te donker.. waarom niet? Dit zijn voorbeelden maar als er geen van deze factoren een rol gaat spelen dan acht ik de kans heel klein in. En idd 9 van 10 x zit je niet in bed rond 12 uur..:b: