Tot nu toe vind ik het allemaal niet zo erg, alleen de save functie dat ie niet autosaved na een missie
Kameraad van mij heeft hem op zijn pc gespeeld en kan over het algemeen toch redelijk gamen met zijn bak (HL2 op 1600X1200 max instellingen). Deze game trok zijn pc maar slecht... en als ik dan nog eens zulke graphics zie.......
Als je even de moeite had genomen om de startpost door te lezen (niet lullig bedoeld hoor ) : "Though already dated by a few years, S.T.A.L.K.E.R. still looks good, and its visuals are on par with Half-Life 2. What the game lacks in modern-day graphical pizzazz, it makes up for with intricate detail and immersive atmosphere. There's something to be said for the game's environments, which are infused with a ton of character and detail. It feels like the postapocalyptic landscape it's supposed to be. The countryside of the zone feels rugged and wild, with abandoned towns and compounds littering the landscape. Each locale has its own particular feel to it, so you never feel like the world was made with cookie-cutter building templates. The sense of exploration is marvelous, and it's the little details that make the difference. While you won't need a high-end system to play the game, the sheer size and scope of the world are such that it really helps the frame rate if you do." Daar heb je je verklaring Verder vind ik het jammer dat er nog steeds zoveel mensen zijn die een game beoordelen op de graphics....S.T.A.L.K.E.R. scoort ondanks de verouderde graphics toch een 8.5 op GameSpot, dat is niet voor niks natuurlijk
Zal wel een domme vraag zijn, maar kan ik dit spel uberhaupt spelen (alles op low etc.) met 1 gig aan ram en een NVidea FX5500?
wat is je processor? en nee ikdacht dat je minimaal een x5700 moest hebben. Kijk anders ff op srtest.com
Nou, ga ik de demo downen(multiplay demo) start ik ff alleen een lan server op wat denk je: wat een tergende lag(op minimum maar 20 fps ). Ik snap er niets van . Je hebt egt geen high end system nodig. Lees ik een review ergens dat de game niet een high end system hoeft te hebben om op high te spelen NOU, kan ik merken !!!!!! Of ligt het aan die catalyst center?
Tja, dat gaat dus niet werken met een 1300Pro. Zet eens HDR uit als je die aan hebt staan, dat scheelt al heel wat FPS.
er staat full dymanic lighting ofzo. Maar dan doe ik static en als ik windows restart doet ie gewoon weer die full . Wat moet je dan doen. En zal een x1650 pro, 7600gs of een 7600gt het verschil wel kunnen maken en kan je mij maybe vertellen wat de slechtste en beste tussen deze videokaarten is?
Zucht, voor de zoveelste keer: van een X1300 Pro naar 1 van die kaarten is weg gegooit geld. Je moet minstens voor eeen X1950 Pro gaan wil je voor je geld een echte prestatie verschil merken. Als antwoord op je vraag: 7600 GS = X1650 Pro < 7600 GT. Zet die full dymanic lighting eens uit, zal een grote performanceboost geven zoals xboxgangsta al zei.
als ik dat doet zegt ie: opnieuw starten(de game). Dat doe ik ook maar als ik dan de game weer heb opgestart zie ik dat er geen static maar gewoon weer full...... staat , wat kan ik dan doen?
Ja, als ik die static heb gedaan doe ik op use klikken. Nou dan blijft ie er wel staat, maar als ik daarna weer de game opnieuw start staat er weer full. Het is wel trouwens de demo die ik speel. Multiplayer demo!
Ik heb een probleem met de demo.. Ik kan hem gewoon op een normale manier installeren, maar als ik hem probeer op te starten komt dat plaatje, gaatie fullscreen en dan sluit hij weer af en ben ik terug naar bureaublad? Wie kan me helpen?
1024/768, geeft aan dat ik nu met medium settings speel. Alleen in sommige gebouwen gaat FPS omlaag als er van alles gebeurt. Alleen een ding waar ik het dan helemaal mee oneens ben is dat iemand zegt dat de AI zuigt. Ben zat vaak geflanked door gastjes terwijl ik 'm op stalker moeilijkheid heb staan. Verder waar ik me na 2 dagen zo'n beetje het meeste aan irriteer is een soort quick-travel knop ofzo zoals in Oblivion. Zwaar irritant om als je ergens in de latere zone zit weer terug moet gaan voor de reward in bijvoorbeeld de 1e zone. '
Jammer , ik heb hem net even uitgeprobeerd , maar vond er echt geen klote aan . GFX zijn echt lelijk . De story spreekt me ook niet echt aan . Ga nu meer weer Fear Combat spelen .
Hehe, heb em ook ff gespeeld. Jammer dat ze het schiet aspect zo ontieglijk verneukt hebben, anders had ik em wel kunnen waarderen. Nu is het voor mij niks anders als uninstall en wegwezen met die troep.