Dus je moet in een Ghetto leven om niet commercieel te zijn. Dus 50 cent is commercieel? 50 Cent laat zijn ''hommies'' naam hem toe komen. Om in zijn Big ass villa te wonen.
lmfao, jij wil dus zeggen dat hij laatst bij MTV Cribs in een huis van een van z'n commerciele rapmatties aan het hangen was? Nah niet dus, dat 6,1 miljoen dollar huisje op de prairie is toch echt van Game hoor.
commercieel of niet als ze maar kunnen rappen, dat is alles persoonlijk vind ik 50 cent en 2pac de beste rappers .
50 cent is de laatste tijd wat afwezig geweest op mtv ik vind hem nu een nogal slappe gangster geworden. in het begin, vond ik helemaal vet (in de goeie ouwe tijden van in da club).
http://youtube.com/watch?v=HWM4xSXNqwI tsjeezus wat een sniper ! weten jullie misschien wie de beste sniper van de wereld is ?
Vond er weinig aan, het waren allemaal no-scope kills. Die draaien veel om geluk omdat de kogel altijd anders gaat in no-scope. En het zijn MOMENT opnames, ik weet zeker dat als ik al mijn headshots had gefilmed, dan zou ik net zo een film kunnen maken. Hij was ook nog eens host 9 van de 10 keer. En hij deed er vrij lang over om op iemand zijn hoofd te aime die stilstond.
hij heeft inderdaad skills maar redux is zon beetje de beste ik weet het wel cker redux( nismonjoe op youtube )
Betwijfel ik, ik moet eerst met iemand een aantal potjes gespeeld hebben om te weten of hij goed is. Er zijn echt genoeg goede snipers die niet hun filmpjes posten. Filmpjes zijn gewoon moment opnames en bewijzen niet veel.
alleen snap ik het niet eens, waarom is de sniper XXToxicXX of zoiets niet aanwezig bij het WCG toernooi ? Waarom niet, hij gebruikte een blauwe ronde circel op het midden van zijn scherm, ik kan het zien hoe hij een headshot maakte. Het was geen puur geluk of zo. Beetje nep eigenlijk.
Pfff, Blind fire headshotz maken vond ik zelf best wel makkelijk gewoon gokken waar je mikt en waar je kogel terechtkomt.