Ik ben eigelijk ook een professionel skelter rijder. Wereld kampioen 1981, dat was een goed jaar voor mij tot het ongeluk. Ik ben begonnen in het jaar 1983, waar ik nooit had verwacht dat ik ooit zoiets verschikkelijks zou mee maken. Het maken van jam heeft mij me hele leven goed gedaan maar toch besloot ik om te gaan skelteren. Ik moest al mijn anderen sporten opgeven, nou het was er eigelijk maar een, sjoelen. Ik was er erg goed in tot dat me zusje Trien van 4 toen die dag me versloeg. Ze heet nu de dag Josien en is lesbisch, denk ik want ik heb haar vanaf die dag niet meer gesproken. Toen ik besloot te skelteren heb Ik veel getrained met me trainings maatje Koen vd Vorst. Dat waren nog is mooie tijden maar helaas werd ik te snel voor hem en leerde ik niks meer van het trainen met hem, dus ik besloot maar mee te doen met het wereld kampioenschap om nog meer te leren om uiteindelijk Nationaal kampioen te worden. Ik had gewonnen, ik had Jantien de Jan ingehaald in de aller laaste bocht. Toen ik eenmaal over de finish was gebeurde het, het ongeluk. :{
Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2007