Als ik LuNa goed vind/vond laat me me gang gaan. Je hoeft er niet op te replyen. Heb je er uberhaubt last van als hij stoer loopt te doen in verscheidene lobby's? Dat kan je toch serieus niet menen. Wel aardig dat het met mij goed komt Alleen jammer dat je zoiets zegt terwijl ik ( naar mijn mening maar 1x met je in een lobby zat 3 maanden geleden ) Maar goed k zal je verder je gang laten gaan aigh?!_0/
Ghihih GEWELDIG !!! \o/ Maar ik het meer een gezellig volkje... Maar vindne zij iet want zij willen naar Arnhem!!
Limburg is een nerderlandse provincie die eerder bij Belgiƫ zou moeten horen want tijdens de tijd van de beeldenstorm deden die aardige knulletjes niet mee! En zo werd het de 7 verenigde nederlanden zonder brabant en limburg:| en vast nog een En XeroSiZz kan je de startpost aanpassen?
Eh hoe durg je Brabant geen Nederland te noemen!!!!:{ Limburg ok maar brabant, als het ergens gezellig is dan moet je het wel daar zoeken! REspect 2 BRabant bitches!
Wacht maar, als er een overstroing komt doordat Noordpool helemaal smelt, verzuipt heeeel Nederland behalve Limburg. Wij hebben heuvels, stelletje koters
Weinig kans vriendelijke vriend. Als de complete zuidpool smelt licht de zee tegen Breda aan, Als de Zuid en de Noordpool smelten, licht de kust op Oss. Beide in Brabant En dan denk ik aan brabant, want daar brand nog licht (
Nou wij in Overijssel ook!! Laat die kakkers daar maar zitten in de randstad te verzuipen leven de boeren