ik denk dat MS dat ook al wel begrepen heeft en niet voor niets erg veel financiƫn en zo vrij te stellen voor bv fable, die erg veel steun van MS krijgt om de beste RPG te worden die er is. en Fantasy star online is een RPG: sudeki pirates of the carribean Fable BC Phantasy star online I en II haeven and hell Baldur's gate Kameo en vast nog een paar. voor mij is fable alleen al genoeg.
pfff, s nog niks. k heb deze maand 6 nieuwe games gekocht: Star Wars: Rogue leader II Luigis mansion Metroid prime Metroid fusion Steel Battalion Advance Wars en 2 overige dingen: GBA: SP Xbox live en zo gaat et bij mij elke maand, behalve uitzonderlijke dingen zoals een gba en steel battalion. of er moeten geen spellen uit komen die cool zijn, zoals april.
maar das op elke console zo. en nog wel et ergste op de PS II. nog even geduld en en er gaan weer goeie games uitkomen voor de xbox. hoop ik... die spellen die de laatste tijd zijn uitgekomen vielen me allemaal tegen behalve Steel Battalion dan. panzer dragoon ORTA, ging heeeeel snel vervelen. doax, zuigt gewoon. mechassault viel tegen op xbox live (waar ik em voor gekocht had) UC is ook boring op live. hotd 3 is ook zouteloos. Racing Evoluzione, was erg mooi, maar de gameplay was echt kut. sega gt was beter. Dead to rights, de filmpjes op internet zien heb ik me beter mee vermaakt. en das nog maar een kleine greep uit de lijst tegenvallers. (das dan mijn mening he). maar ik hoop dat er snel verbetering in gaat komen. k heb uit ellende maar een gamecube dr naast gekocht. en dat bevalt me uitstekend. zoiets gepolished en kwalitatief gewoon goed en degelijk spel als Metroid Prime heb ik op de xbox sinds halo niet meer gezien. edit: sorry voor de dubbele post, had niet door dat ik in dezelfde thread bezig was. mijn excuses.
*geeft TheFlood de Grootste-onzin-van-de-dag-Beker* whooooo ik voel me zoooooo die hard met mn xbox en die andere consoles zijn zooooooo n00b ze zijn alle 3 goed, de 1 misschien wat goeder op bepaalde gebieden dan de ander maar alle 3 zeer goed!
Zo jij bent pas een NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB. kom op zeg. Ik zeg toch helemaal niks over dat de ene console beter/noober is dan de andere. Ik zeg alleen dat je de xbox niet zo'n enorme reclame maakt voor hun goede games. En dat alleen als je veel gamed = een diehard gamer! Dat je dan weet dat er WEL goede games uitkomen voor de Xbox.
er zijn nogzoveel toppers voor de xbox die ik nog moet kopen...en daar bedoel ik ook een aantal launch titels mee dat komt omdat ik de xbox nog niet zo lang heb en ik moet ook nog metroid voor mijn kubus kopen! It`s hard to be a gamer... maar eerst koop ik de xbox toppers metroid komt later wel ik ga eerst rallysport challenge ,splintercell,Panzerdragoon orta,en mechasault halen en daarna koop ik wel metroid ...en weet er iemand wanneer topspin uitkomt?want die staat ook hoog op mijn lijstje...ps mijn xbox spellen zijn:Halo ,JSRF, sega GT, DOA 3 ,DOAX ,THPS4 en ik moet nog zo veel toppers!! aaaaaargh geen reden tot klagen voor mij dus!
ik zit er ook over te denken om een Cube te halen voor Metroid prime maar ik weet niet welke topgames er nog meer op komen, naast zelda. mario kart? toch? nou ja die cube kost nu niet zo veel meer toch?
ik zal ze even op een rijtje zetten: ik doe wel alleen de cube only games topper he! Mario sunshine starwars rogue leader Resident evil Resident evil zero metroid prime zelda the wind waker eternel darkness Starfox adventures( ik vond hem beter dan sunshine) Super smach brothers melee Mariokart supermonkeyball supermonkeyball 2 F zero X Pikmin 2 Wining eleven 6 En nog wel meer dit zijn er slechts een paar ,en dat zonder de goede ports meegeteld te hebben..
heb nog een kortingsbon liggen, dan kan je een prime/zelda bundel halen voor 150 euro. (50 euro kortings bon) 15 euro is ie van jou.
"goeder" ? beter cube en xbox zijn bikkel. de ps2 zuigt alleen gewoon. heb er geen goed woord voor over. 1 groot multiplatform console. afgezien van wat vette RPGs. maar et stelt echt geen ruk voor. daarnaast heeft bijna elke lowlife er 1. tis echt zon ding wat gekocht word omdat mensen die het beste kennen. maar jah das allemaal mijn bescheiden mening.
Ik vind dat de xbox op dit moment niet echt veel titels heeft die mij aanspreken en de meeste racespellen schijnen tegen te vallen binnekort ff kijken of dtm racedriver wat is (krijg pc versie) en als die leuk is dan koop ik hem op de xbox en anders moet ik nog wat langer wachten op een leuk spel
zucht? wat is dat nouw weer voor antwoord? als je flood af kraakt moet je dat vooral doen maar als hij dan een antwoord terug geeft dan moet jij of met jouw mening antwoorden of gewoonweg niet! en flood heeft gewoon weg ook gelijk...
Volgens mij kan deze thread dicht want de Xdoos komt eraan ik voel het! Ik denk dat de Xbox hierzo de Playstation gaat verslaan hoor en dat Live gebeuren zal daarbij een grote rol spelen...
w000t Nee, nou is het afgelopen met wie hier de n00b is ! Niemand is een n00b, iedereen is gelijk van waarde. En toen gingen we weer terug on-topic voor het vervolg op: saaie tijd voor xbox bezitters (Deze post klinkt dan wel niet serieus, maar ik meen het wel hoor )
Denk dat de box voor de Race en RPG fans nogwel wat tegenvalt....maarja...daar hoor ik niet bij, dus ik vermaak me deze zomer wel
Als van de zomer me Xbox aanraak dan zal dat alleen zijn om te multiplayeren, daardoor zijn veel games tijdloos - uitgespeeld of niet, multiplay roelt !