1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

saaie tijd voor xbox bezitters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube_Lover, 2 apr 2003.

  1. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    true true, maar hoe lang MP ook meegaat. niks beat een goede ouwe single player ervaring.


    een hele goede welteverstaan, zoals die van half life of ocarina of time, of fallout uiteraard.
     
  2. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Saaie zomer? Hoe kom je er bij. Met de release van xbox live in maart staat er toch een prachtig seizoen voor de deur. Er zijn inderdaad niet echt spraakmakende titels in aantocht, maar door xbox live aan te schaffen kun je al weer een hele tijd happy gamen ;)

    Denk ook eens aan de games die je al hebt. Als je 2 spellen hebt hoef je je al niet meer te vervelen. "Oude" games herhalen kan ook ontzettend vet zijn. Ik zelf ben een paar dagen geleden weer begonnen doa3 te spelen. Aan spellen die je al een tijd hebt kun je ook nog steeds ontzettend veel plezier aan beleven zeg ik je!

    En als de tijd op de xbox echt te saai wordt, ga je toch 'ns lekker naar buiten, of desnoods op je pc!
     
  3. scaredchicken1

    scaredchicken1 IAM A HORROR

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAROM zouden we luisteren naar zo'n eikel met een stomme naam

    MOET JE die naam checken
    ik heb niks tegen de cube hoor (is een klein schattig, sloom console dingetje.

    Maar toch
    die naam
    niet op xboxworld
    doe hem dan maar op
    www.cubeview.tk
    maar hier NEEEEEEEEEEEEEEEEeee

    /Mod Dit soort reacties worden NIET getolereerd !

    Er word hier niet gescholden of iemand belachelijk gemaakt...
    What's in a name, if a rose would be called by another name it would still smell the same :)

    Jij gaat iig op de bon !

    Gewijzigd door Dioga
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Niet mee eens :)

    Hoe goed single player ook is, er kan niks tegen een avondje MP op :)
    Het is gewoon leuk om te zien hoe mensen reageren als ze worden afgemaakt of als ze winnen :D
    Ook is het veel spannender om tegen echte mensen te spelen, die doen altijd onverwachte dingen, en kan je als met z'n 4en speelt ook leuk in een team spelen wat weer voor leuke reacties kan zorgen...

    Single player is zeker leuk, maar MP net ff ietsjes beter :)
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    allemaal even zwaaien naar de n00b.

    hou je kansarme commentaar ff voor je.

    @dioga: een avondje halo is idd zwaar bikkel. maar et zal nooit zon episch gevoel hebben als een goed verhaal. tis ook vet, maar anders. k hoop dat ze et op een dag weten te combineren. dat mensen hun eigen verhaal maken. zoals in SW: galaxies ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2003
  6. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    racegames zijn heel populair genre, en zeker omdat de xbox zeer veel race games heeft zijn er ook veel race fans die een xbox hebben. En zelfs de race game haters zijn verslaafd aan moto gp.
     
  7. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    zeker, maar dat heeft dan ook ontzettend met de live-ervaringen via de starterkit te maken..
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52


    Gelieve niet op zulke lui in te gaan... Daarmee maak je het alleen maar erger ;)

    Die combinatie bestaat al: MMORPG...
    En de geruchten gaan dat Halo 2 een MMOFPS gaat worden, dus online een verhaaltje volgen :cool:
    Dat is natuurlijk die über-ultieme-combinatie, maar zolang het niet bestaat speel ik liever MP..
    Ik kan echt zwaar genieten van SP, net als bij Halo hoe je het verhaal kan volgen, en je elke keer wacht (&speel natuurlijk :p) op hoe 't verhaal verder gaat... Doch, als je MP doet geeft het meer zelfvoldoening als ik iemand tegen de vlakte aan knal..
    Gisteravond kwam een vriend van me, en had nog nooit een FPS op een console gespeelt.. Ik starte Halo op, een Slayer-game met warthogs... Hij was niet echt zo goed (ik ook niet hoor) Maar toen ik ff aan het scheuren was zag ik hem staan, hij begon op mij te schieten.. maar schoot nogal mis, ik stapte uit ging achterop bij het machine-geweer staan en schopte kont ! :cool:
    Dat blijft gewoon leuk om te doen, relaxt pilsje erbij & gamen met meerdere mensen :9
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    De feeling om je vrienden te killen is gewoon ultimate :D Ik vind een mp optie best wel belangerijk:) wat ik jammer aan halo vond is dat je geen bots kon toevoegen en dat daardoor het level soms wel wat leeg bleef:p singleplayer is gaaf maar met een paar vrienden en een goed mp spel is het toch net ff iets leuker :D
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    (k zal dr niet meer op ingaan)

    hehe, k ken et begrip MMORPG wel hoor :)

    maareh jah. er moet alleen nog even een goeie komen. et schijnt dat bungie wel de plannen heeft om de MP van halo2 die epische feel van de SP van halo 1 te geven.

    dus dan wordt mijn wens vervuld :)
     
  11. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    nee een echt goede single player game is voor mij wel iets meer waard dan een MP'er game. heerlijk als het regent buiten, je op een mooi spel met mooi geluid concentreren. heb ik tot nu toe alleen met Halo gehad, maar heb liever een RPG, zoals Sudeki, of fable in me xbox.

    de toekomst voor de xbox is denk ik echt goed.ik vind dat MS het goed gedaan heeft met de xbox in de console wereld te brengen. en het lukt nog erg goed ook.
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeff kgeef je helemaal gelijk :) als het regent en er geen vrienden in de buurt zijn tenminste whehe :)

    Spellen zoals BC en Fable vind ik echt tof :D ik ben niet de allergrootste MP fan maar vind het wel lache met vrienden:p maar als je namen zoals fable en bc gaat noemen laat ik de mp toch nog ff liggen :D:cool:
     
  13. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag toch wel ff ingaan op dat gezeur?

    ik heb deze naam voornamelijk gekozen omdat ik wou kijken of er mensen zouden zijn die zo'n reactie geven, zulke lui staan ook wel bekend als noob...plus ik heb ook een xbox dus waarom zou ik hier niet mogen zijn?

    en ff on-topic: multi-player is zeker vet om te doen, maar ik ben in de zomer meer buiten enzow lekker voetballen en dat soort dingen, als ik game dan zal het meer ff single-player zijn en 's avonds ga ik toch naar de bios of uit ofzow...
     
  14. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nieteens een discussie beginnen met iemand die denkt dat zijn console beter is dan anderen, zulke mensen heten Fanboys en daar wil ik liever niks mee te maken hebben :p ik heb alle 3 de consoles en ik vind ze niet zuigen en ik voel me ook niet superstoer die-hard omdat de xbox geen reclame maakt ofzo

    playstation 2 zuigt? ->> waarom?
    en wat hebben low lives met ps2 te maken -_- slaat de klepel echt totaal mis
     
  15. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    't is ook geen discussie, maar je mag hier best je mening geven en de meeste mensen op XBOXworld hebben toch als mening dat de xbox het beste is. Dat komt misschien ook wel omdat ze alleen maar een xbox hebben en geen andere console en dus helemaal niet met recht kunnen zeggen dat de andere consoles 'zuigen'. Niet dat ik de Xbox niet het beste vind...8)
     
  16. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m wel beter, grafisch enzow is ie gewoon veel beter, het aanbod spellen is ook vele malen groter en beter en met xbox live staat de xbox helemaal bovenaan mijn lijst van beste consoles... en ik heb ze ook alle 3 dus ik loop niet fanboy te praten..

    en ik bedoelde dat flood gelijk had kwa reclames, nintendo gooit ons helemaal dood met reclames en lage prijzen maar verkoopt voor geen meter...
     
  17. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    brute force!!!!!!!!!!!!!!
     
  18. ik ga brute force egt kopen joh, daaar kan je tenminste met 4 co-oppen}:] :D 8) ;)
     
  19. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind xbox ook het beste hoor, met live enzo ;) maar om nou te zeggen dat die andere 2 lieverdjes zuigen das een beetje ver gezocht :)
     
  20. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, ik had dat nie echt gelezen ^^
     

Deel Deze Pagina