ja maar ik zeg toch ook niet dat de Xbox beter is. Dat probeer ik juist te zeggen... En ik zeg ook niet dat je je er die-hard voor moet gaan voelen ofzo maar ik heb geen zin om het nog een keer te uit te leggen want daarvoor moet je de posts nog maar een keer goed lezen.
sjeeejs en jij hebt een xbox? kom op man, verdiep je eens in de console die je hebt. maareh goed, tis een 3rd person shooter. waarin coop heel belangrijk is. t word vaak vergeleken met halo. alleen denk ik niet dat dat goed is omdat et meer squad based is en je moet van ieder team lid zn kwaliteiten goed gebruik maken. terwijl je in halo meer een loner bent.
ik verdiep mij heel erg in mijn console maar het punt is ik heb hem nog niet zo lang ik weet echt wel welke toppers komen en welke er zijn maar niemand heeft mij ooit iets over bruteforce gezegt kheb net een filmpje ervan gedownload en het ziet er heel goed uit ...alleen dat 3rd person ligt mij niet zo...
hehe ok ehm naja dan maar geen brute force he. je loopt wel veel gave sjit mis als je 3rd person niet zo fijn vindt. arme jij
Ik wacht eerst de reviews af als het een topper blijkt te zijn koop ik hem gewoon want ik wil geen toppersmislopen! alleen in eerste instantie lijkt mij het niet zo fijn.
Brute force lijkt me opzich best wel een cool spel Het wordt ook wel weer is tijd voor een shooter, de laatse tijd meer in de platform games verdiept....
ik speel eigenlijk liever singleplayer (zit altijd een verhaal in) , ik vind multiplayer zoals halo of mohf niet echt leuk dan heb je zo`n klein beeld en ze kijken altijd op je beeld waar je bent en ik vind het niet zo leuk om heel lang te spelen , maar xbox live is natuurlijk heel iets anders dat kun je wel de hele dag spelen
Wat is rtcw? Brute force word echt goed, maar ze zijn nog niet hellemaal duidelijk over de live functies die ze er in gaan stoppen. Hopelijk extra levels en wapens en mischien dat je met zijn vieren online het spel uit kan spelen.
brute force krijgt alleen downloadable content en geen online play tegen elkaar. vind ik ook wel goed van ze want het is nu gewoon een erg goed single player spel geworden denk ik. of ze gaan gewoon een half jaar langer over het spel doen en dan een supervette live functie erbij bouwen. het hele single player gedeelte waarvoor het spel voor gemaakt was is al zogoed als klaar dus als ze nu aan de live functie beginnnen lijdt de single player er niet onder, dan heb je denk ik echt een super AAA titel in huis. en ff off-topic: eej fallout ik heb je ff een pm'etje gestuurd over die bon he. en is dat een OF prime Of zelda bundel? ja toch he?
Volgens mij gaat volgend school jaar bij mij niet door. Dan heb ik het namelijk te druk met Deus Ex 2