1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saboteur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 22 aug 2007.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    25 dec is bijna 2010 :+

Dat van dat pakje is raar. Maar ik heb even goed zitten kijken. Maar kan het zo zijn dat de developers het speciaal zo gedaan hebben dat die weer ze oude kleren aandoet omdat dat dan een gevecht triggert, en ze zo in die korte 5 min 2 gameplay elementen laten zien. Wat niet gebeurt als die misschien dat pakje aanhoudt?

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    bijna is niet helemaal:+
    en dat zou wel is kunnen kloppen ja anders loopt hij er waarschijnlijk zo uit als hij dat pakje nog aan heeft.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    E3 09: Developer Walkthrough

[GT]50451[/GT]

De stijl is geweldig!

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Deze komt hoogst waarschijnlijk hier binnen, tof filmpje!

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ziet er vet uit die gameplay :D! Ga deze denk ik wel halen hoor! Wordt wel sparen met al die top games straks ;)!

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Assassins Creed in de tijd van de Nazi's in Parijs _O_
    Too bad dat het van EA is = Niet regiovrij. En ga hem niet kopen voor 50/60 dus dat zal later worden dat ik hem koop, of ik ruil hem tegen iets. :cool:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    The Saboteur's main story will take 12-18 hours to complete

I left The Saboteur E3 2009 demonstration impressed by Pandemic Studios’ commitment to making its open-world action title different. There aren’t any mutants or a twisted protagonist. The city isn’t a wasteland or a knockoff of a metropolitan city. And there isn’t a lot of brown -- the game’s monochrome visual flair eliminates it.

But how long will I be playing The Saboteur? Speaking with me via e-mail, Pandemic’s Thomas French told me that main story will take anywhere between twelve to eighteen hours to complete -- and that’s if I’m hoofing it the whole time.

“It’s honestly tough to say exactly how long it would be for someone to do everything,” French told me via e-mail. “We’re shooting for the player that just plays straight through the main story to be between 12-18 hours depending on how much the player is sprinting.”

“There are a bunch of side missions as well that are easy to get distracted from the main thread going down their path,” he continued. “So add all those things together and you have, well, a lot of game. I’m sure we’ll get some speed runs that will min-max the entire game and find a faster way through.”

If I skip the frills I could still get up to eighteen hours out of the game. Sounds like The Saboteur will give people plenty of bang for their buck. You agree, right? Or are eighteen hours too much?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, toch nog dit jaar. :)

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat genoteerd in me agenda. :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Muahaha. Stomme Amerikanen }:]

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd saboteren dat volk.

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah! wij eerst.

Europa is wel erg in de picture tegenwoordig nietwaar? steeds meer spellen komen eerst naar ons toe, i.p.v. dat de yankees hem eerst krijgen.

En dan vroegah he.. man o man, dan kon je EERST wachten op de release date in japan (bijvoorbeeld GT4 of MGS), DAN ging ie naar de amerikaantjes, en DAN kregen wij hem nog eens in de schappen liggen bijna 6 maand later.

En nu zijn wij aan de beurt.. MUHAAAHAHAHAHAAA!!

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]53226[/gt]

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een verschrikkelijke accenten...

En dat vuurgevecht... ik mag hopen dat ze godmode hadden aanstaan of zo.

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja, denk dat je met zekerheid kan zeggen dat godmode aanstond, ik zag namelijk ook geen healthbar.

Maar deze game word echt tof, ik zie een beetje GTA4, ik zie een beetje SR2 en ik zie Assassins Creed. Deze game word geweldig. :D

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [GT]54389[/GT]

Word er niet echt warm meer van. Kom er ooit wel eens in, maar dit jaar niet en in het begin van 2010 ook niet.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Titel is ook een beetje doodgebloed?
    Ik was er van de zomer wel enthousiast over geloof ik, maar hoor er echt niets meer van.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game gespeeld op de Gamescom in Keulen bij EA, op de normale beursvloer tijdens de persdag en hij is me erg goed bevallen. Je kunt dus ECHT Assassin's Creed style huizen/gebouwen opklimmen. Grafisch heel netjes, goeie controls, toffe shootings, autorijden voelde ook gewoon goed aan.

Ik kijk nu eigenlijk gewoon uit naar de game.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Screens

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuwe plaatjes.
    Nou ja.. nieuw.. Sommige komen me zeer bekend voor, maar dat mag de pret niet drukken. :+

Deel Deze Pagina