1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saboteur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door toxito, 22 aug 2007.

1. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het filmpje niet gezien maar ik heb al wel wat zeppelins neergehaald met luchtafweergeschut. Ze ontploffen meteen na één schot. Dat klopt ook eigenlijk wel omdat die dingen helemaal met gas gevuld waren.

2. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan op dit moment het filmpje niet linken. Maar je zag iig geen explosie. Het veranderde gewoon in 1 keer naar een wrak. Ik weet het... details. Maar vind zulke dingen wel belangrijk.

3. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  4. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm geen slecht cijfer van ign :)

5. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik hem wel gaat kopen.

6. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaf IGN? Kan het filmpje niet bekijken.

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
  8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Een 8,2 staat in IGN termen voor een 6je..

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat klinkt echt goed, Hitman vond ik subliem, juist om dat soort dingetjes. Dit is een game om bij gamehubs en dergelijken te bestellen voor 35 pleurotjes denk ik. Hopelijk komt Giantbomb nog met een quick look, vast wel. Wat me ook opvalt in gameplay filmpjes is dat het schieten met guns er wat lame uitziet, het richting lijkt wat lastig en niet goed genoeg afgewerkt...beetje als Mercs 2 eigenlijk.

Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  10. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Giantbomb Heeft al een quick look

11. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja de controls zijn niet zo strak. Ten opzichte van Mercenaries 2 is het wel een stuk beter. Er zit nu een aardig cover systeem in en je kunt ook slaan en trappen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt? Want toen ik keek nog niet...ik ga kijkehhhhhh ;) :thumbs:

Oooh wacht, je bedoelt die ene waar een van de makers bij hun zit en de game demonstreert? Ja die ken ik. Ik hoopte meer op eentje
    waar de mensen van Giantbomb zelf spelen en commentaar geven. Dat level wat ze in die quick look lieten zien is oude koek voor mij. Dat zag en speelde ik in Keulen al :)

Dit klinkt nice.

http://www.gamingheaven.net/gamingreviews.php?reviewid=861

13. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0

Het leek me wel een leuke game, maar na dit filmpje ben ik toch van gedachte veranderd, vind het er niet goed uitzien.

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  15. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje van mij is later gepost hoor 8)

16. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt,ik zag het net.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag op Gamespot staan dat ie pas de 8e komt, vandaar dus de zeer weinige reviews :)

Ik sta echt op het punt om deze te bestellen op mymemory of een andere site,maar ik wacht toch nog even.

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht ook eerst todat er een Gametrailers review is. Zie je gelijk wat gameplay.

19. SnakeLiquid

SnakeLiquid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook heel benieuwd naar deze game. Ziet er op zich wel goed uit,vooral dat youtube filmpje..lekekr open sand box..doet me een beetje aan Urban Chaos denken van de PSX (wat veroderd) alleen de straten zien er levenloos uit maar de daken en stad ziet er wel specteculair uit en vooral zie je de Franse style..ook de guns lekker raggen op een tank..nice

20. Slender

Slender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht dat de scores van de reviews nogal uit elkaar zullen liggen net zoals bij bijvoorbeeld Mercenaries 2. Het is geen topgame maar wel erg vermakelijk als je van het genre houdt.

Er is wel heel veel te doen in het spel. Er zijn meer dan 1000 dingen (torens, radarinstalalties) die je los van de missies kunt opblazen. Als je echt dwangmatig alles in een spel wilt doen dan ben je hier wel lang mee bezig. :)

De AI is extreem dom, nog erger dan in Assassin's Creed 2. Ik stond midden op straat een nazi te wurgen toen er een wagen vol met nazi's langsreed. Die reden gewoon langs mij heen en stopten 100 meter ver op. Omdat ik net buiten hun zoekcirkel stond stapten ze ook meteen weer in en reden ze verder. Ook loopt de vijand vaak gewoon langs het lijk van een collega tijdens de missies zonder dat ze er ook maar op reageren.
    Een strategie die daarom erg goed werkt is je verkleden als nazi en dan met een pistool met geluidsdemper één voor één de tegenstanders uitschakelen.

Deel Deze Pagina