1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de pc versie zit een manuel van 50 pagina's met de klassen. Vraag mij niet de manuel of handleiding te lezen want dat doe ik nooit.
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien is de manual ergens te downloaden?
     
  3. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam op deze review van de 360 versie, niet al te beste review maar ik denk dat ik met deze game zeker niet ontevreden ben.

    http://xbox360.ign.com/articles/979/979857p1.html

    Wel jammer dat er in de review staat dat ze een vastloper hadden en daardoor de save file het niet meer deed, zal je gebeuren na heel wat uurtjes spelen! Dat wordt dus dubbele save's maken.

    En als de review versie er is, kan het niet lang meer duren toch?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind het jammer dit te lezen. Wil de game toch nog wel graag hebben maar ben bang dat hij tegen gaat vallen
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat vindt je jammer om te lezen.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dat de game zo een slechte review krijgt
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Enige waar hij echt over zeurt is de interface en wat mindere graphics. Maar waarvoor de meeste mensen de game kopen (combat en vooral upgraden van je ventje) is heel goed uitgewerkt. Misschien beetje moeilijk om uit te vinden wat wat doet maar dat is met elke van dit type game. Je eerste build zuigt toch en daarna begin je dingen te ontdekken wat wat doet. Das het leuke
     
  8. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, graphics doet mij bij dit soort games niet veel, de gameplay ervaring doet het 'm. Ook is dit een review van iemand die de pc versie eerder gespeeld heeft en dan nu aan een console versie gezet is, dat kan je beter niet doen. Ik denk dat reviewers die nog niet eerder gespeeld hebben een stuk enthousiaster zijn.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De screens vind ik toch niet zo verkeerd uitzien eigenlijk,ook kleurgebruik vind ik erg cool gedaan.
     
  10. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het alleen beetje balen van die crashes dus hopelijk brengen ze daar nog een patch vooruit voordat ze de pijp uit zijn. Al hoewel ik bij NG2 ook hoorde dat ie regelmatig zou vastlopen en tot nu toe nog nooit gehad heb.

    Verder had ik al eerder een preview gelezen dat de interface goed was alleen ff lastig was in het begin maarja dat is best logisch volgens mij.

    Graphics zou me niet zo verbazen dat het er niet top uitziet hoop alleen dat de frame-rate niet echt slecht is.

    Maar om eerlijk te zijn als ik al lees dat hij het irritant vind dat hij soms lastig bij de quest kan komen omdat er een weg geblokkeerd is dan trek ik al mijn twijfels over het verschil in smaak over hem en mij want ik loop graag om, om zo toch nog een paar exp mee te pikken.
     
  11. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook, het is toch ook grappig als je een eindje loopt en er achter komt dat je geflashed bent en terug moet*). Maakt het alleen leuker en langer
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb S2 op de PC gespeeld en de graphics waren daar smullen :9
    Jammer als dat in de 360 versie een stuk minder zou zijn.
    Hopelijk is verder wel alles, quests, de twee campaigns, etc, overgezet.
    Volgens de review zijn de controls niet zo denderend en dat is bij dit spel toch wel erg belangrijk.

    Maar ik ga hem dus niet meer spelen op de 360, dat is wel duidlijk :)
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij by een preview hands-on van gamespot zeiden ze dat de controls het wel goed deden, maarja ff afwachten maar. Gakkie je weet niet wat je mist een once in a lifetime kans om met mij coop te spelen ;)
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    komt hij nu 14 mei uit?? (volgensnedgame wel!)
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    volgens overal waar ik check staat dat ongeveer, heb maar 2 keer juni gehoord waarvan 1 maal hier
     
  16. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Sacred 2 – Fallen Angel Console Version Dated
    17 Apr 2009 at 15:15:30 by Tamer Asfahani
    Deep Silver has today confirmed the release date for the console version Sacred 2 - Fallen Angel to be 5 June, 2009.
    Although IncGamers had previously reported the delay for the console version of the game was expected in May, Ascaron and Deep Silver have confirmed the June release date.

    The title will come to both the Xbox 360 and the PS3 and promises to be a deeply immer-sive Action RPG.

    Link
    Ook veel informatie over op de officiele sacred2 forums.

    Om ff duidelijk te maken deep silver is de uitgever in Europa dus in Amerika komt ie wel in mei uit maar wij mogen weer langer wachten.

    CDV is North American publisher: May 12
    Deep Silver is European publisher: June 5
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Heerlijk, lopen er allemaal al weer van die overpowered amerikanen rond.

    Hoe zit het eigenlijk met pvp? kan je zelf een server maken waar dat niet bij mogelijk is?

    Ach misschien zijn er dan al weer wat updates
     
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al dat uitstel kan dit er ook nog wel bij.

    Hopenlijk heeft het spel gewoon geen updates meer nodig.
    In 1 keer goed is beter.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dus toch juni.
    Ook al scoort de game niet zo enorm hoog, denk dat ik me er dan alsnog wel mee zal vermaken. Too Human is ook niet zo best, maar speel ik ook en ik ben wel weer eens toe aan een game als Sacred 2.
     
  20. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Too Human vond ik echt niet al te veel aan.
    Knap dat je plezier kan beleven aan dat spel.
     

Deel Deze Pagina