1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook dat Sacred 2 een game is die je moet liggen. Ik heb de PC demo gespeeld en ik moet zeggen dat als je Diablo II leuk vond vind je deze ook zeker leuk.
     
  2. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Too Human veel gespeeld, ik speel het nog wel eens. Vooral de co-op is goed te doen, en natuurlijk de Epic/Elite items en armour. Vooral dat geluid wat je dan hoort als je Epic/Elite krijgt, hahaha:thumbs:
     
  3. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Wou Too Human spelen alleen kwam toen wat tussen en nooit meer gekocht, maar nog wat interessants gevonden. Zou het zijn om hun ass te coveren of zou het daadwerkelijk zijn, zou mooi zijn als ze zo dom zouden zijn geweest :D

    UPDATE FROM VON SMEED OF CDV:

    "UPDATE!!

    The gold master build IGN was sent was a complete and final version of the game, but...the debug units are used, because the retail discs haven't been replicated yet, so we send out gold masters to use on debugs so editors can get a jump on getting the review done.


    What the issue looks to be is a possible problem during disc replication, not a reviewer doing anything wrong. They used complete code we provided them and assumed was fine. Now it appears we may have had a problem with disc duplication and we're working on getting boxed code out now to replace those debug builds, and new copies sent to the game editors for evaluation.

    So... It appears IGN and some others had a buggy master of the full build, thus the reason for the issues experianced during their review process, and my apologies to anyone confused on this whole mess.

    NOTE: These issues are NOT with the retail game which we have been playing for the last week or so.

    Von"
     
  4. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, daar kan ik weer vrolijk van worden! Komt helemaal goed met deze game
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Nu nog kijken wat de review score word :+
     
  6. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Too Human is een briljante game en ik verwacht dat Sacred 2 inhoudelijk beter zal zijn. Al heb ik wat meer met de setting van Too Human.
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens Too Human sprak mij ook wat meer aan. Vind jammer dat ik de game zo snel weg deed....

    Hoop zo op brute armors met leuke specials en Huge wapens :cool:
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Maar D2(+LoD) is wel veeeeeeeeel beter dan Sacred 2! Ik wacht met smart op Diablo III :)
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zeker maar als je die leuk vond vind je deze ook zeker leuk!
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    damn word weer lang wachten. misschien diablo2 maar even instaleren..
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe had ik alweer gedaan :) Mijn chars waren expired maar kon ik nog gebruiken :)
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    Ik vind S2 ook leuk, zoals ik in deze thread al eens heb aangegeven heb ik het gespeeld op de PC. Maar de drang voor nieuwe items enzo is lang niet zo als bij D2. En ook geen Baal runs of Mephisto runs :)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij wordt het inderddaad een beetje jammer. Elke klasse heeft gewoon toch een aantal sets die je al vanaf level 15 vindt? maar bij bepaalde levels (40 enz) vindt je dezelfde uitrusting maar dan beter?

    Zijn niet bij diablo allemaal verschillende uitrustingen die iederen kan dragen.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vind het juist gaaf dat iedere klasse zijn eigen armor heeft. Maakt de looks van je klasse anders dan die van je teamgenoten.

    ook bonussen voor bepaalde skills of attributen kunnen ze toevoegen/

    Ik las wel ergens dat je skills random krijgt. hierdoor heb je dan dat gevoel weer wel van dat je leuke drops hebt als je daarmee nieuwe skills krijgt
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Random is goed. Dan moet je meerdere runs doen voor je perfecte armor :)
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind het inderdaad leuk dat er sets voor klassen zijn maar had daarnaast gehoopt op algemene spullen. Want vokgens de wiki zijn er drie top armors per klasse (voor elke skill tree één) dus dan loopt iedereen die die skills heeft met hetzelfde. En niet meer met andere dingen.

    Meerdere runs wordt wel cool
     
  17. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Net weer terug uit London leuke stad in het kort bier gedronken met een paar Irish Wankers, Thee gedronken met de Queen, Aangerand worden in de trein en natuurlijk een aantal stuk goedkopere spellen gekocht zoals;

    Shaun white 15 euro
    Too Human 10 euro
    Mirror edge 12 euro
    Street Fighter 4 23 euro
    Ninjablade 23 euro
    Halo Wars 23 euro
    en het dure HAWX voor helaas 28 euro

    Dit mede mogelijk gemaakt door 2 voormalige daklozen die een goedkopere winkel wisten dan de grote media-stores.

    Dus kan denk ik nu wel even vooruit om de delay naar sacred 2 vol te houden. Ben benieuwd hoe Too Human is wou hem vroeger altijd al kopen en nu ik hier weer er over gelezen had toch uiteindelijk weer gekocht. Wanneer die dus slecht is verwacht ik dat jullie mij gratis sacred 2 zullen opsturen.


    Verder klinken die meerdere runs wel beter hou ervan uren te zoeken voor een wapen wat 1 stat beter is :D moet zeggen dat star ocean me ook nog steeds goed in de oren klinkt.

    Hier trouwens nog een link voor een Review
    Oh en ook nog 1 op de VGblogger hij is er zeer over te spreken.

    En wat ik zeer jammer vind te melden

    Re: Chrisianne, we are under a week away please some info on hardcore

    --------------------------------------------------------------------------------

    Okay, here goes...

    No, there is no hardcore mode on the console. The reason is simple, because unlike the pc version there is no "closed-Net" on the console. Players open their servers in the XBOX Live or PSNetwork to play with each other. Hardcore in the pc version also only exsists in the "ClosedNet".

    Without the "Closed-Net", where the chars are saved on official servers and not on your own HDD/memorycard, anyone can just backup it's character, and start over if something goes bad.
    Score B
     
    Laatst bewerkt: 11 mei 2009
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke prijzen, had je niet even groot kunnen inkopen voor ons.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wel logische van hardcore. lopen er van die mensen die jouw gaan afmaken en zelf weinig risico lopen omdat ze een backup hebben.

    jammer maar niet erg.

    Btw star ocean wordt ook weer cool maar die koop ik later wel goedkoop omdat de combo sacred 2 en star ocean niet samen gaat denk ik.

    Sacred 2 is de multiplayer game dus vind het wel leuk om die gelijk met vele te spelen
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weet nog bij Diablo

    Necromancers: Op moment dat de partymember het moeilijk had snel teleporten naar de stad en dan pvp flaggen zodat de minion de partymembers afmaakt die daarna zijn char kwijt is.
     

Deel Deze Pagina