Net weer terug uit London leuke stad in het kort bier gedronken met een paar Irish Wankers, Thee gedronken met de Queen, Aangerand worden in de trein en natuurlijk een aantal stuk goedkopere spellen gekocht zoals;
Shaun white 15 euro
Too Human 10 euro
Mirror edge 12 euro
Street Fighter 4 23 euro
Ninjablade 23 euro
Halo Wars 23 euro
en het dure HAWX voor helaas 28 euro
Dit mede mogelijk gemaakt door 2 voormalige daklozen die een goedkopere winkel wisten dan de grote media-stores.
Dus kan denk ik nu wel even vooruit om de delay naar sacred 2 vol te houden. Ben benieuwd hoe Too Human is wou hem vroeger altijd al kopen en nu ik hier weer er over gelezen had toch uiteindelijk weer gekocht. Wanneer die dus slecht is verwacht ik dat jullie mij gratis sacred 2 zullen opsturen.
Verder klinken die meerdere runs wel beter hou ervan uren te zoeken voor een wapen wat 1 stat beter is moet zeggen dat star ocean me ook nog steeds goed in de oren klinkt.
Hier trouwens nog een link voor een Review
Oh en ook nog 1 op de VGblogger hij is er zeer over te spreken.
En wat ik zeer jammer vind te melden
Re: Chrisianne, we are under a week away please some info on hardcore
--------------------------------------------------------------------------------
Okay, here goes...
No, there is no hardcore mode on the console. The reason is simple, because unlike the pc version there is no "closed-Net" on the console. Players open their servers in the XBOX Live or PSNetwork to play with each other. Hardcore in the pc version also only exsists in the "ClosedNet".
Without the "Closed-Net", where the chars are saved on official servers and not on your own HDD/memorycard, anyone can just backup it's character, and start over if something goes bad.
Score B
Laatst bewerkt: 11 mei 2009