Ja, als de verkoper dat is iig. Dat kun je zijn aan het aantal goede feedback. Dat zit hier wel goed. Echter heb je de game dan waarschijnlijk een week na de release dus waarom zou je dat doen?
Vind het niet goedkoop genoeg om risico te nemen. Als je een beetje zoekt vind je het spel voor dezelfde prijs bij een online winkel zoals GCS of Zuiderpark. GCShop.nl Platform: Xbox360 Genre: Role playing Uitgever: Atari (Console) Levertijd: Nog niet leverbaar Adviesprijs: €59,99 Onze prijs: €48,50 ' Zuiderpark Sacred 2 - Fallen Angel (Xbox 360) € 51,- 12game.nl Onze Prijs: € 48,49 Dus waarom risico nemen als het betrouwbaar kan.
Deze winkels zijn betrouwbaar en goedkoper dan de reguliere winkel. Als je geluk hebt dan is hij bij Mediamarkt op de releasedatum goedkoper.
Ik speel zacred 2 in windowed mode op de PC. Anders trekt mijn pc het niet. Zelfs nu draait het stotterend maar wel speelbaar. Ik hoop dat de console versie een stuk aangenamer is. Een demo zou wel prettig zijn. Wie hem ook heeft post je ervaring hier wat betreft gameplay en graphics.
Hoe oud is de PC versie eigenlijk het eerste deel?Raar is dat sommige oude games het ook moeilijker doen op mijn kast,en lateren games bijvoorbeeld goed.
Ik verwacht nu geen demo meer. Het is nog iets meer dan 2 weken voor de release. Zou toch wel mooi zijn, maar ik reken er niet op.
2 weken? Developer: Ascaron Genre: RPG Releasedatum: 15-05-2009 Console: Xbox360 15-5 is toch echt morgen hoor.
Gamevision is 1 van de verscheidene winkels die zegt het morgen te hebben. Beetje zelf zoeken kan ook geen kwaad
Ik ga toch bellen straks (ze zijn bereikbaar vanaf 19.30) of ze hem hebben. Niet geschoten is altijd mis.
Ik heb net gebeld met de gameshop hier in Den-Haag in de Weimarstraat, ze hebben een bevestiging binnen dat hij morgen geleverd wordt. En op de release-datum van de site is hij ook terug gezet naar de 15e !! Oh yeah, morgenavond lekker los*)
Tja, ik haal al mijn games bij de Gameshop. Die zegt een bevestiging te hebben en morgen de game te kunnen leveren, dan geloof ik ze direct