1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Bullshit.

    Op de website van Sacred zelf staat dat ze eind april, een maand voor release van de game, hun hele website een overhaul hebben gegeven. De game is klaar en gold. Een maand na April is uiterlijk eind Mei.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Net baas van de gameshop aan de lijn gehad. Hij komt niet morgen. Had net doorgekregen dat het niet zo was en moest het nog veranderen. Dinsdag heeft hij hem waarschijnlijk volgens zijn leverancier.

    Maar Weimarstraat kan hem best morgen hebben. Vorige keer met fable hadden die hem ook week van te voren.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    US release. Geen bullshit dus....
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    btw klopt het dat je ook een open wereld hebt als in

    Je kan campagne doen met al je vrienden die ook zelfde zijn (light of dark) en daarnaast is er een wereld waar je gewoon geen questen kan doen maar wel gewoon kan vechten met light en dark dudes? (dus maakt niet uit welke alliantie je kiest)
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op een dual core 2.8 met een gforce 7800GT. De pc is nu een jaar of 3 oud geloof ik.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    dus als ik light kies kan ik niet met dark mensen spelen?
     
  7. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier ook na het weekend, belde me terug om te vertellen dat morgen niet door ging. Maar dan zal het ws dinsdag worden, dat is een leverdag
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik had gamevision ook gebeld. Dacht dat het een foutje was en zou leverancier contacteren.

    werd 10 minuten later teruggebeld. leverancier verwacht het spel morgen. Na het weekend krijgt hij hem.

    goede service dat ze terugbellen overigens
     
  9. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede vooruitzichten ^^

    Dit weekend zing ik nog wel ff uit, met heel wat verjaardagen:b::b:
    Na het weekend ff lekker "farmen", misschien leuk om onder elkaar een keer pvp of quests te doen?
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik hoor het graag hoe deze uitpakt op de 360. Op de PC was het niet zo'n groot succes, maar ik ben nog steeds benieuwd (ook performance-wise) hoe hij is op de console.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zie dinsdag, had weer gelijk. Wel relaxt de gameshop altijd.

    en Bigsyke. Wat het volgens mij is. Als jouw karakter light is en die van mij Dark dan kunnen we niet elkaars campaign joinen. Als jij namelijk city A moet beschermen of persoon A moet redden van de bandieten dan moet ik City A met de grond gelijk maken en juist de bandieten helpen om persoon A te doden.

    Wat ik niet zeker weet. Maar ergens zag kan je wel een game starten gewoon in de wereld met je ligth campaign waarin de questen het niet doen en dan kan ik gewoon joinen met me Dark
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    jammer, als iemand Seraphim wil spelen en een ander Inquisator dan kun je niet samen.

    Wat willen mensen op dit forum spelen? Light of Dark?

    Mij maakt het niet uit, ik neem wel Dryad of High elve denk ik
     
  13. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin met een Warrior, en zal snel daarna een Seraphim gaan lvlen.
    Doe ik die Warrior wel dark denk ik, gezien de Seraphim alleen light path kan volgen.
    Uiteindelijk zal ik ze allemaal wel willen en gaan gamen, maar dat is mijn start.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik probeer ik 3 klasses die mij aanspreken uit voor een uur en heb ik beetje een beeld. Kies ik daarna met welke ik verder ga
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Same here. Wou eerst druid spelen aangezien ze boog was maar haar skills zuigen. Hoor dat Temple guardian trouwens moeilijk is om sterk te krijgen.
     
  16. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Komt al uit :D :D :D lekker nieuws, moet ff kijken of ik hem meteen bestel. Alleen balen dat ik hele drukke volgende week heb. Maar na centerparcs toch ff meteen bestellen. En dan verlopig koop ik geen spellen meer heb nog zoveel uit te spelen en geef al veels te veel geld uit en moet nog ff sparen.

    Denk als je coop wil gaan doen met paar mensen hier het leuker is om Dark te doen en een 2e character voor light gebruikt. Denk dat het grappiger is om met een groepje onschuldigen te killen dan ze te beschermen :)

    Character blijft lastig :mad: vind temple guardian er alleen dom uitzien maar lijkt me wel weer tof om hem echt sterk te krijgen.
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Game scoort gemiddeld niet eens zo slecht met 74%.
     
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de temple guardian al na een paar levels laten vallen. Vind de undead warrior leuker spelen. Best een geinig spel.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Op freerecordshop.nl staat dat hij vandaag zou verschijnen. Vaak kloppen die data wel bij FRS. Toch maar eens langsgaan vanavond
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien ff afsprekn of we met light of dark beginnen als we samen willen gaan spelen.
     

Deel Deze Pagina