Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben wel redelijk into the genre maar heb nooit pc rpg's gespeeld want ik ben opgegroeit met consoles:)
    maar het geeft niet dat ik een paar keer opnieuw moet beginnen,ik speel elke rpg minstens 3x uit fable 2 uitgezonderd.
    Verder zal ik op normal beginnen en dus niet op easy:p

    EDIT
    laatste vraag :p : zitten er veel items en goeie wapens in het spel en zijn er ook spullen wat je kan gebruiken voor andere classes
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  2. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet volgens mij sowieso starten op brons :)

    Gister gekeken of ik hem kon kopen maar nergens te vinden misschien vandaag shivering isles downloaden en die spelen tot 29ste. Nouja zie wel weer als ik thuis ben.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199


    Heel veel, hoe hoger de moeljkheidsgraad en met hoe meer spelers je bent en hoe langer je overleeft (survival bonus) hoe beter de loot.


    Er is weinig loot m.u.v. de wapens die voor meerdere klasses is.


    Maar 75% van de loot die je vindt is uitsluitend voor de klasse waarmee je speelt dus dat scheelt. speel je met meerdere spelers dropt er steeds loot die wordt toegekend aan 1 speler. dit is vaak ook loot voor zijn klasse. Uiteraard kun je altijd traden.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2009
  4. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dus zo te zien is de loot meestal goed te verdelen tussen jou en je mede spelers in coop.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    gaat vanzelf. Sowieso kun je altijd bij een merchant actuele gear kopen voor een betaalbare prijs dus je zit nooit met oude equipment als het goed is. Je vindt ook heel veel gear die je niet gebruikt.

    Een vuurmage vindt ook veel armor met versterking van ijsmagie. Of gear met plus staves stats. Maar als je liever zwaarden gebruikt i.p.v. staves....

    Dus dat verkoop je allemaal in bulk bij de merchant voor geld
     
  6. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx voor de info zit er nu al een beetje in zonder dat ik de game heb:D
     
  7. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    wil je er helemaal inzitten kijk evne op de sacred wiki en ga alvast kijken wat voor skills je wilt!
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoe is deze game voor offline play eigelijk??
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    hetzelfde als online.

    Alleen online kun je met meer spelers tegelijk spelen.

    Offline kun je wel 2 player co-op.

    Maar verder is er vrijwel geen verschil.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is dat 2 player co-op offline nou trouwens dan? Ik heb hier nog wel eens geen internet en zeker omdat er binnenkort glasvezel komt maar een kameraad kan altijd langskomen!
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb het zelf niet gespeeld maar dacht dat je local coop speelt op 1 xbox
    Geen splitscreen. Je loopt in het zelfde scherm en moet bij elkaar in de buurt blijven

    Er is wel een bug. Onderling traden werkt nog niet. Daar is wel een patch voor aangekondigd
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2009
  12. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren helaas een vastloper gehad tijden het spelen. Hierdoor werd mijn gehele save file gereset en was ik mijn 2 chars kwijt + alle items in mijn kist twv minstens 600k!
    Ik geniet van dit spel, maar dit is echt te erg.
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    raar, heb ik nog nooit gehad. Wist trouwens niet dat er nog meer mensenwaren die deze game al hadden.

    Wel erg balen voor je
     
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game sinds vorige week vrijdag :)
    Ben nu bezig met een battle inquisitor, double wielded en ben erg tevreden met de build up tot dusver. Ik sta in de frontlinie te rocken!
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het schijnt dat er veel bugs in het spel zitten. Hebben jullie daar al veel van gemerkt? En wat voor bugs zijn het dan?

    En als corrupted / reset save-files tot bug gerekend kunnen worden, bah. :x
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    die bugs zaten voornamelijk in de pc versie en in de review versie. Zelf heb ik er heel weinig last van
     
  17. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te dneken om dit spel te halen:) maar is dit een soort mmorpg? vergelijkbaar met world of warcraft?
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    kan maximaal met vier tegelijkertijd online.. Beste vergelijking blijft Diablo.
     
  19. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt deze game vind ik het beste vergelijken met Guild Wars. Het is een grote instance waar je met z'n vieren in kunt partyen.
     
  20. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu reeds een keer een vastloper gehad op het eiland waar je de special mount krijgt, ik speelde toen offline co-op met een maat maar er ging niets verloren.
    Van de week nog eens iets raars gehad, na een teleport konden we niet meer lopen. Wel deden alle skills het gewoon en kon mijn temple gardian wel een stukje weg vliegen maar bleef vervolgens staan.
    Hierna heb ik al m'n andere chars geprobeerd en allen hadden hetzelfde probleem(ik zweten).
    Maar na de xbox opnieuw opgestart te hebben waren ze weer normaal:lol:

    Bugs zijn er dus weldegelijk, maar zolang dit geen schade heeft voor mijn safe-files kan ik er vermakelijk om lachen
     

Deel Deze Pagina