1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze game al gespot? bij FRS bart smit of iets dergelijks?:cool:
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb beetje gegoogled naar bugs etc.

    deze schijnen voornamelijk voor te komen in offline co-op.

    daarom heb ik er denk ik geen last van gehad.
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem afgelopen vrijdag bij Nedgame Utrecht opgehaald. Volgens mij hebben alle filialen deze game in de verkoop.
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Net de game besteld bij Gamevision, meestal in 1-2 dagen thuis. Eindelijk een soort Diablo op de 360 :D. Kan ik samen met m'n vriendin lekker spelen :). Ja, de game ja !
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    63 euro ... 8)

    http://www.gamehubs.com/XBOX360/sacred-2-fallen-angel.html

    35 euro, alleen eventjes wachten maar ja zo verslaafd ben je hopelijk ook niet. :p


    De PC versie heeft zo'n 3GB+ aan patches.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2009
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Klopt inderdaad. Bol is duur. Maar sowieso zijn sites als play en gamehubs altijd goedkoper.

    Daar kan geen enkele Nederlandse winkel tegenop.

    Ik heb em zelf voor 55 gekocht vorige week

    En over die 3 GB, dat is niet alleen patches voor bugfixes. Er is ook flinkt wat content bijgekomen die nu ook in de console versies standaard is inbegrepen
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan nog, check wat patchlogs of zo, echt enorm veel bugs gefixed met vastlopen etc.
    Veel gefixed e.d. maar ik zou hem niet voor de 360 willen kopen, ook met oog op besturing.
    Heb hem zelf een maand of anderhalf nadat het uitkwam gekocht voor 14 euro en had nog zelf ook problemen om hem draaiend te krijgen.
    Moest toen alles low draaien anders kon ik mijn eigen char niet eens zien.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is allemaal op de pc. Bij mij loopt het spel op de 360 soepel en de besturing werkt heel intuïtief.

    De besturing werkt perfect en is speciaal toegepast op de console
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    komen er nog patches voor de xbox360? Krijg hopelijk spel binnenkort in bezit!!!
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja 1 patch voor local co-op te fixen zodat je ook in local co-op kan traden
     
  12. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik geld heb ga ik deze rakker wel kopen, offline coop ftw:)
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    update geweest vandaag:


    The following will be fixed with this patch:

    · Player-Trade on a single console added

    · Preparation for future DLC via the new implemented in-game marketplace added. This also affects the IMP that will be available after Microsoft has done some internal changes tonight. Pls try this out later today.

    · A change to the save game routine has been made to avoid a loss of the user’s save game (if this ever happens)

    · A fix for a teleport problem when entering a specific dungeon (“Undead Legion” quest)

    · A fix for a calculation problem in the leaderbards has been added

    · Changed the names of the invite option from “everybody”/”friends only” to “public”/“private”

    Another patch with some more fixes is in approval and available shortly through the wonderful Xbox Life services. We will keep you updated.
     
  14. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De fouten die er in zitten word in ieder geval wel aan gewerkt.
    Is niet een zoek het maar uit produkt.
     
  15. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk het spel gister gehaald :)

    Zal bij het begin beginnen was bij een vriend thuis, maar na een tijdje kregen we beide honger en zijn naar de stad gegaan om lekker ons buikje vol te krijgen. Met een lekkere doner schotel achter me kiezen gaan we ff kijken of ie al in de winkel ligt en ja hoor! Meteen allebei gekocht en gauw naar zijn huis terug gefietst.

    Wij snel naar de kamer gerend xbox aangedaan en fifa erin geduwd, aangezien we nog moesten kijken wie die dag de betere fifa speler was. Die won ik mooi met 0-2 met random teams (topspits van 54). Eindelijk klaar en het spel erin gestopt en sacred 2 startte op, ff de update gedownload en we waren er klaar voor.

    Hij zijn character gemaakt ik me character gemaakt en daar stonden we dan. Hij met zijn inquisator en ik met een shadow warrior. Zonder enig idee te hebben druk ik d-pad omhoog en ineens een GIGA MONSTER achter me dus wij WOOOOOOOOOH. Natuurlijk giga bruut ziet dat er opeens uit wanneer dat monster iedereen ff afmaakt.

    Toen gebeurde het opeens hij keerde tegen ons en BAM! Daar lagen we beide op de grond te creperen maar we stonden weer op en dachten we vallen hem ff aan maar zonder enig resultaat liggen we daar weer. Dus toen kwam ik met een mega slim ultra super master idee en dat was

    RENNNEN!!!

    Zo was mijn eerste ervaring in het overleven in deze nieuwe wereld.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ben je gek ofzo? Als ik een nieuw spel koop moet die eerst erin hoor!
     
  17. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds de update kunnen mensen je joinen ook al heb je jouw server op private staan. Mogen ze wat mij betreft direct weer fixen met een update |:-
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    gisteren is niemand mij gejoined, stond je instelling niet gewoon verkeerd?

    Anders kun je ook nog je spel offline starten als je toch alleen wil spelen
     
  19. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Private kunnen mensen uit je friendlist je joinen je moet offline instellen ;)
     
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel niet voor het eerst op mijn xbox jongens.
    In principe speel ik met een of twee andere jongens. Gisteren stonden de games op private en konden mensen ons toch nog joinen. Verder moeten ze ervoor zorgen dat je mensen kunt kicken, want daar heb je niet de mogelijkheid toe.
     

Deel Deze Pagina