1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan weet ik nog maar 1 oplossing internet kabel eruit trekken :D

    Maar waren het dan echt geen mensen die in de friendlist van je 2 maten zat?
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Echt niet. stel je voor dat je een grote boss gaat killen en vlak voor de boss doodgaat wordt je gekickt omdat iemand de loot voor zichzelf wil houden
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit moet een fout zijn.

    Maar als er nu ongevraagd mensen in jouw wereld komen en zomaar quests gaan aannemen etc.?
     
  4. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dan moet voorkomen worden dat mensen willekeurig kunnen joinen, maar er moet hoe dan ook geen kick optie komen. Anders kun je nooit games joinen van andere mensen als je met random parties wil spelen.
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap tot grote ergenis iets niet waarom zouden ze menace joinen en mij niet!!!
     
  6. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed omdat mensen eerder een server joinen waar al meerdere mensen in zitten te spelen ;)
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je geen wachtwoord op je server zetten dan? Dat zou toch ideaal zijn?
     
  8. TerrorNijntje

    TerrorNijntje Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb het spel en zoek mensen om online mee te spelen :D.
    Voeg mij aub toe op xbox live: VicTorii

    Thx.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Co-oppen op de xbox trekt me wel. Ik moet me inhouden om em ook niet nogeens op de 360 te halen.... misschien alstie wat goedkoper is ...
     
  10. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word gek hiervan. Ik pre order hem bij gameorder voor 49.50. Denk dan heb ik hem op de releasedatum. Op release geen spel dus contact opnemen met bedrijf. Antwoord... De leverancier heeft een vrije dag genomen en nu krijgen wij hem dinsdag pas binnen. U heeft hem dan woensdag....sorry hoor..

    Loop de media binnen en daar ligt hij gewoon...

    VUL HIER JE EIGEN SERIE VLOEKWOORDEN IN...........

    Je snapt wat ik bedoel.
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet tot 6 juni wachten voordat ik hem binnen heb. Dus je mag niet klagen ;p. Kom ik ook net pas achter xD.
     
  12. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel op de PS3. Nu speelde ik gisteren online met een vriend toen ik vast kwam te zitten in de wereld (BUG). Toen ik opnieuw zijn game joinde en ik naar mijn quest log ging stonden al de questen er niet meer in terwijl vlak voor het vastlopen ik een rij questen had staan. Klopt dit dat als je uit een game gaat, je opnieuw joint, de quest log weer leeg is?
    Het spel had namelijk wel mijn items, skills etc onthouden?

    Verder vind ik het een toffe/leuke game, alleen wel veel trail & error in het begin qua ontwikkelen van je character. Wat ik overigens in een aantal reviews las dat je niet veel kan "customizen" vind ik echt onzin, het is juist erg uitgebreid!
     
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als jij iemand joined, ben je een soort van henchmen. De quests die jij voltooid of doet krijg je wel rewards voor, maar de voortgang wordt niet gesaved.

    Als je uitlogd ben je dus alle voortgang kwijt. Andersom, als hij jou joined gebeurt hetzelfde.
    Alleen de host behoudt de voortgang aangezien het zijn "spelwereld" is.

    En ja dit spel is erorm uitgebreid. Zelf net met mijn Dryad (lvl34) het spel op bronze uitgespeeld.

    Ik twijfel nog wat ik ga doen.

    Zilver met Dryad, of opnieuw beginnen op zilver met Temple Guardian of High Elf.

    Nog een idee:

    Zullen we wachten tot iedereen hier het spel heeft? Dan kunnen we samen gaan spelen. Moeten we alleen wel beslissen of we light of dark gaan spelen. (waarschijnlijk afhankelijk van de keuze of iemand kiest voor Seraphim of Inquisitor.)
     
  14. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook al en ben al bezig met een high elf lvl 20 op light pad en zou weleens met 4 man dit spel willen cooppen
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop spel snel binnen te hebben...
     
  16. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel een silver campaign, heb nu een lvl 29 Inquisitor en sta op het punt richting Seraphim Island te gaan. Doel is om z.s.m. lvl 45 te worden. Dus ga later nog terug om de grote side quests te doen, te lvlen naar 45 en dan gold campaign. Daarna PLATINUM :)

    Ondertussen spelen jongens uit mijn lijst free world (hebben alle bosses gevonden) om die steeds uit te dagen en hopen dat er vette items worden gedropt.

    Heb overigens van 2 special sets, per set 2 items.
     
  17. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt wel op hoe snel jullie lvl en. De pc versie ga je een stuk minder snel omhoog.
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    serieus? Hier kun je in een goede avond spelen tussen level 10 en 15 uitkomen
     
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal uur gespeeld en was lvl 15 waarna ik stopte.
    Ik wil hem op de console spelen en niet die haperende pc.
    Ik ging niet snel omhoog in lvl mogelijk omdat ik mij niet bekommerde om de verhaallijn. Iedere sul die hulp vroeg hielp ik en daar kreeg je dan soms weinig xp voor.
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Menace: Heb nog een inquistor set item. intresse? Toevallig iets voor seraphims?
     

Deel Deze Pagina