1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sacred 2 : Fallen Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door JorgenSmit, 22 jan 2009.

  1. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Vegeta,

    Zeker geinteresseerd :) Ik heb ook nog wel iets voor Seraphim en kan je daarnaast uiteraard $$$ geven. Voeg me even toe.

    Ben de komende dagen wel wat drukker, maar hoop vanavond nog online te komen.

    Het lvlen gaat niet zo snel hoor. Tot lvl 25-30, maar daarna gaat het wel wat trager. Lvl cap ligt op 200.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet of ik zo geinterreseerd in $$$ ben. En doel eigenlijk op seraphim set items. Maar we zien wel. Ben vanavond ook wel even online.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Straks nog maar weer een poging doen om hem te vinden. Had hem bij 2 online winkels besteld om na 1 week een mailtje te krijgen dat hij niet meer op voorraad is en ik moet wachten.......alweer.

    Dadelijk is iedereen klaar met de game als ik hem heb ><
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik speel nog wel met je hoor GForce!! denk dat ik nog vaak genoeg nieuwe karaktes ga maken en me seraphim is toch nog maar level 35 ofzo)
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ben inmiddels ook opnieuw begonnen. Had met Druad bronze uitgespeeld. speel nu vanaf begin met nieuwe High Elf level 16 inmidde;s op zilver
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net 6 winkels afgegaan en uiteindelijk 1tje kunnen vinden. Enig probleem is dat ik morgen voor een paar dagen op cursus zit in het buitenland en dus van het weekend pas kan spelen...
     
  7. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Met eerste character dryad gestopt op bronze vind bronze echt te simpel, en was leuke test character maar kan echt niet kiezen wat ik van plan ben te maken :mad:

    Heb nu in totaal alle characters gemaakt om naar skills te kijken maar weet niet wat ik wil zo lastig ben nu bezig geweest met coop op silver met een dryad dual wield dagger. Vind hem nog erg tof gaan konden alleen met geen mogenlijkheid die kobold chieftain dood aangezien hij sneller regenerate dan wij dmg gaven. Maar krijg hem nog wel :) als ik ff wat damage verschillend kan converten.

    Vind het spel nu naarmate meer gespeeld te hebben en coop leuker worden mag van mij nog wel iets lastiger worden want sla nu op silver ook alles bijna in 1,2 klappen neer.
     
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook in bronze. De vijhand is te zwak de moeilijkheidsgraad te laag. Maar op de hogere moeilijkheidsgraden zal er meer uitdaging zijn neem ik aan.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zeker weten. Ook zit er verschil in quests. Met mijn mage ben ik in een stad. De ene quest heeft groene mobs die na 2 spreuken allemaal dood zijn.

    andere quests komen er 4 rode mobs op me af die me in 3 klappen neerslaan en per spreuk er 10% af gaat
     
  10. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind silver vrij makkelijk en daarom wil ik doorgaan naar gold en uiteindelijk platinum. Gisteren is mijn special mount gesneuveld in een boss fight :'-( Kort nadat ik de achievement had gekregen van walk 200 miles ofzo with your mount. Ben nu op het eiland van de dryads en merk wel dat mijn health potionvoorraad van 99+ is geslonken naar 20. De vijanden worden eindelijk wat lastiger. Ben nu lvl 39.

    @ Vegeta, nog bedankt voor dat set item!! :thumbs:
     
  11. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Was gister gestopt in 1 van de hoofdsteden had daar allemaal quests geaccept en had zo'n 6 poppetjes achter me aan hobbelen :) te mooi ga zo'n dungeon in zie je er 2 rennen en de andere allemaal vechten. Heb alleen me divine powers toen gebruikt en geen schot of klap uitgedeeld. Lekkere exp binnen, niemand kwijtgeraakt en zelf geen stap verzet.
     
  12. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij uitleggen hoe ik meer combat arts leer? ik heb een level 7 shadow warrior maar ik heb geen idee hoe ik nieuwe kan leren...
    bedankt!
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet runes eten, weet wel wanneer je meer runes in een skill stop RT omhoog gaat en je minder runes zal vinden.
     
  14. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Is alleen jammer dat de missies die je coop gedaan hebt niet gesaved worden als je later weer in je eentje gaat spelen, iig als je coop gejoined bent.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je speelt in de spelwereld van de ander, dus tja.

    Je behoudt wel de experience en andere rewards van de quests. En het voordeel is dat je de quest een 2e keer kan doen in je eigen game als de rewards goed zijn
     
  16. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Baby niet gaan huilen he :p

    Trouwens heb je mijn pG plaatje ook nog moet je hem ff opsturen :) dat andere plaatje doet het al jaren niet. En hoe verloopt je stage oh wacht vergeten, je zit natuurlijk alweer lekker thuis ;)
     
  17. BabyKing

    BabyKing Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE]
    Ja maar alle missie's 2 keer doen zit ik niet echt op te wachten het spel is al groot genoeg voor 1 keer.:9

    Als het goed is wel heb al aan Robin gevraagd, hij moet alleen nog even opzoeken.
     
  18. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet inderdaad de rune van betreffende combart art gebruiken om deze te activeren en daarna up te lvlen. Belangrijk is dat je op de regeneration time let, want hoe hoger je het lvl maakt, hoe hoger de RT wordt.

    Als je investeert in de skill van betreffende combart art, krijg je modifiers die je kunt inzetten om de combart art verder te ontwikkelen. Door te investeren in de focus skill van zo'n combart art, verkort je telkens de RT.

    Bij de rune master kun je 1 t/m 4 runes (maakt niet uit van welke class) inruilen voor een rune naar keuze. 1 rune inruilen kost 125.000 en 4 bijvoorbeeld 500.
     
  20. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dan eindelijk binnen. Na een middag/avond spelen lvl 15 met mijn warrior.
    Ben maar gelijk op silver begonnen gezien jullie ervaringen. Het moet wel een beetje spannend blijven.
    Speelt een stuk beter dan mijn pc en voldoet goed aan de verwachtingen.
    Ik heb alleen wel de ps3 versie dus helaas geen samenspel met de ervaren spelers van hier....

    Als je van Diablo of Titan Quest houd en je twijfelt nog...gewoon halen.
     

Deel Deze Pagina