Ben nu zelf level 22 en ben bezig met de mainquest, maar zit met een probleempje. I'M STUCK!!!! Ben nu bezig op Seraphim island en moet met een dragon hunter richting het welbekende blauwe rondje, maar het is godsonmogelijk hier te komen. Het lukt me wel om links ervan te komen waar een vrouwtje staat met een quest en wazig usable t-energy apparaat Iemand tips, ideen of suggesties?
http://www.sacredwiki.org/index.php5/Sacred_2:Fire,_Brimstone_and_Dragon_Scales btw blauwe rondje is je klassenquest --> mainquest is goud. Je moet gewoon verder lopen en dan naar links langs de rivier tot je bij een draak komt waar je gasten moet afmaken en met de hunter moet praten, Als je verder gewoon steeds je map checkt lukt het prima.
Heb nu een lvl 32 Shadow Warrior en hij speelt heerlijk! Modifiers gestopt in Demonic Blow en Frenzied Rampage en hij ownt zwaar. De hellhound vind ik ook de vetste mount en ik denk dat ik nog wel een tijdje met deze ga spelen. Jammer alleen dat het lijkt alsof vrij weinig mensen op dit forum hem spelen.
Heb precies dezelfde alleen dan level 32. Nog intresse in full denderan tactical set? (is voor mavolant champion vacn SW)
Hoe is de combat in deze game eigenlijk ? Is het continu op 1 of 2 knoppen drukken, of komt er meer bij kijken ? Heb nml. wel zin in een goeie co-op game, en loot is altijd leuk natuurlijk, maar het moet wel leuk zijn om te blijven spelen.
ligt aan je build. Sommige mensen buffen zichzelf alleen maar en focussen puur om 1 aanval sterk te maken. Dan is het idd steeds zelfde knop rammen. Er zijn genoeg opties voor interressante builds met meerdere aanvallen
Dit is dus exact wat ik probeer in stand te houden, voor zover gaat het nog op lvl 31.Het is wel zo dat je een hoop attributes moet inleveren maar daar krijg je dus wel variatie voor terug. Dit is overigens ook mijn 1e character en heb dus een paar foute keuzes gemaakt, maarja dat hoort bij dit soort spellen trial and error.
Heb met wat laatste centjes Prototype voor de pc gekocht dus ik speel um niet, kameraad heeft nu tentamen weken en heeft um wel, kijken of ik daar van mag lenen. Trouwens dat co-op dan is er toch gewoon 1 henchmen? En hoe werkt dat in hemelsnaam op 1 xbox? Zat bij kameraad wanneer te kutten met hoe je er nog een player in krijgt....
Voor 2 player moet "player 1" een potje starten en "player 2" inloggen met een 2e account en op start drukken. Volgens mij moet die 2e account ook verbinding met live hebben om items met elkaar uit te kunnen wisselen, maar dat weet ik niet zeker.
Gister weer ff gespeeld met me dryad, heb nog zo'n irritant mannetje achter me aanlopen dus ging ff oude questen doen in de hoop hem kwijt te raken. Heb ik opeens een quest completed krijg ik een gruwelijk concert en daarna een gitaar ter waarde van 210,000 met 5 sockets erop waarvan 3 goud 2 silver En nog 3 wapens ter waarde van 300k bij elkaar
Mensen zin om vanavond te spelen? Ben wel benieuwd hoe het met 4 personen speelt. Heb zelf nu een level 21 temple guardian.
haha zat het ook te lezen snap aantal punten wel en dit genre scoort nooit echt hoog behalve diablo dan, maar van mij zou die ook nog wel een voldoende verdienen. Maar aan jou aantal uren te zien vegeta nog wel hoger of niet
Ach overdag studeren en daarna game gaat prima samen. Zometeen als me scriptie af is pak ik me sociale leven wel weer op!
Hmmz meestal komen ze hier te laat en no offense, zeg niet dat ik het beter kan en het is ook echt niet dat ze niet kloppen maar het is meestal een beetje tie amateuristisch bekeken. Dat kan een goed punt zijn omdat de gamer zich er dan mee kan identificeren maar het kan ook leiden tot reviews met weinig overtuigingskracht of inhoud.