Release bij PLAY.COM Pre-order. | Due for release on 26/06/2009 Lijkt erop dat hij weer uitgesteld gaat worden.
Ik heb het ook gezien op meerdere sites maar op de officiele sites staat het niet. Zal echt balen zijn als dit zo is, 1,5 week voor de release Zit echt te wachten op deze titel, de rest van de nu aanwezige games kan me niet meer boeien
Over een week weet je het zeker. Er zijjn toch wel veel leuke spellen uitgekomen de laatste tijd dus er vast wel iets om je bezig te houden.
Op elke gameshop worden weer andere datums gegeven daar weet ook niemand, was wel op een duitse site gemeld dat het spel onderweg was naar MS en Sony om gold te worden. Dus als dat zou lukken dan zou het mogelijk begin april eind maart op de markt komen. Zo onduidelijk allemaal kan er weinig aan doen dus geen nut om er moeilijk over te doen, zien het wel. Ga weer ff Chrome Shelled Regios kijken dan maar
ik wil deze game ook supergraag spelen, maar ik heb liever dat ze bijv 2 maanden uitstellen en dan een topgame releasen dan haastig releasen met 10milj bugs
ik heb gamehubs gemaild en die weten van niets. Gingen het nog wel ff uitzoeken, ik laat wel weten wat daar uit komt
Ik heb Halo Wars al gehaald omdat deze game uitgesteld lijkt te gaan worden. Heb nog wel budget voor een game dus hoop dat deze game niet te lang wordt uitgesteld.
12 Mei is wat ik overal nu lees, maarja dat kan ook tot op de laatste week nog ineens veranderen. Ik sta met de release van deze titel nergens meer van te kijken
Zullen denk meer moeite hebben gehad van het porten van pc naar xbox360,PS3 dan dat ze dachten, maar liever een goed werkende game.